Friday, October 07, 2005

Wie, wat, waar stoepvriendje?!

Ja hij is mijn stoepvriendje, mijn maatje……………………

G is een man van 47 jaar en sinds ruim 2 ½ jaar bewust achter en praktizerend met/in zijn Dominantie!
Getrouwd geweest, papa van 2 kids gewoon een leuke doodnormale vent die inmiddels het mooie maar oh zo hobbelige, stekelige pad van BDSM bewandelde ………….

Op het forum van Mistique leerde ik hem kennen……………….nou ja….ik kon nog net een berichtje naar hem sturen en hem sterkte wensen want na de breuk uit zijn huwelijk om voor zijn D/s relatie te gaan………….strandde die D/s ook korte tijd later en hij raakte totaal Lost en nam afscheid van het forum, van BDSM.

Als ik er over nadenk eigenlijk bijzonder……………..voordien was hij mij qua berichten op het forum niet echt opgevallen (nou ja ik was toen net nieuw daar), maar zijn afscheidsbericht……..ik begreep het, ik voelde precies aan wat er was…….het verdriet wat eruit sprak raakte mij diep en zette mij aan om naar een “totaal vreemde” toch een lief en steunend berichtje te schrijven…………spontaan, impulsief.

In de maanden die volgden vergat ik hem……………nou ja, ja eerlijk gezegd wel……ik was te druk met mijn eigen turbulente leven en heftige D/s relatie met M dat ik probeerde te behappen, te aanvaarden, te omschrijven in mijn weblog alhier.

Een regelmatige lezer, werd een lezer die regelmatig positieve en ook steunende berichtjes schreef en later toen het echt *shit* met mij ging ook lieve opbeurende mailtjes………..

Van daaruit ontwikkelde zich een warm en vriendschappelijk contact …………. Wij voegden elkaar toe op msn en spraken veel met elkaar.

Een van de eerste dingen die G mij vertelde was dat ik hem al kende, dat ik al eens contact met hem had gehad………….ik was met stomheid geslagen………mijn geheugen werkt toch echt wel enne vaak herken ik ook schrijfstijl euhhhhhhhh hoe bedoel u?

Hij stuurde mij via msn “mijn eigen” berichtje…………het berichtje dat ik hem had gestuurd als steun toen hij afscheid nam van het forum van Mistique!!!!!!!

Als toen het ijs tussen ons nog niet gebroken was…………………….nou nu dus helemaal.

Onze gesprekken werden dieper en dieper en persoonlijker en persoonlijker………..wij raakten vertrouwd en betrokken bij elkaar.
En ja, ……………….. een moment in een van die gesprekken kwam ook heel even de D en de s samen…………..doch onzer beider situatie, onzer emotionele staat………..nee dat moesten wij toch maar even niet doen…….. Door er heel openlijk samen over te praten en het na elkaar uit te spreken konden wij het ook laten voor wat het was…… een momentopname!

Grappig……………onze situaties stonden eigenlijk lijnrecht tegen over elkaar………..
G was na een harde tijd van verwerking en loslaten van zijn D/s aan het overwegen terug te gaan naar zijn ex-vrouw en het opnieuw met haar te proberen terwijl ik midden in mijn verwerking en afscheidsfase van M zat!!!!

Maar beiden waren wij bang voor de leegte…………………..het gemis van het BDSM.
Ik omdat er niemand meer was waar ik het mee zou kunnen mogen delen en beleven en G omdat hij niet wist of het binnen zijn (ex)huwelijk een plek zou kunnen krijgen.

Beiden gingen wij tegelijk doch verschillend door de fase van………….dan maar geen BDSM meer.
Ik kwam al zeer gauw tot de conclusie dat dat geen optie was……………..sterker nog nooit zou zijn. Voor mij was het of een relatie met BDSM of geen relatie meer!
G zat veel meer in het wegduwen, loslaten, vergeten.

Door de wijze waarop wij eigenlijk hetzelfde stonden in de beleving van BDSM en hoeveel dit voor ons betekende………….door mijn eigen conclusie “dit is wat ik wil”en anders maar geen relatie want dan wordt ik alleen maar doodongelukkig……………..werd ik fel tegen G.

Hallo lieve man, wakker worden……….wegcijferen, wegduwen……..BDSM vergeten, ben je wel goed bij je hoofd?????????
Hoe zit het met de optie het eens eerst – voordat je terug gaat naar je ex-vrouw- bespreekbaar te maken met haar????…………haar te laten nadenken en beslissen of het misschien ook voor haar een optie is?????????? G was er bang en huiverig voor………….hij was al zoveel verloren………..hij had al zoveel pijn gehad! Logisch en ik het snapte hem wel.

Afijn vele avonden hebben wij er over gepraat en gepraat en gepraat…………uiteindelijk zag G ook wel in dat hij BDSM niet wilde en kon loslaten en besloot hoe dan ook het bespreekbaar te maken met zijn ex-vrouw.

En zo werden wij stoepvriendjes……………..ik wachtte op hem op het stoepje…….hij wist dat ik er zou zitten, aan hem zou denken, hem zou steunen en als het nodig was dan kon hij daarheen komen en zou ik hem vangen en troosten………………..

Maar…………ook hij zat daar regelmatig en zag mij in tranen alweer aankomen omdat ik M aan de telefoon had gehad en weer helemaal de kluts kwijt was door het verdriet en de pijn ………..hij zat er toen ik mijn advertentiestunt uitvoerde………hij zat er na de misgelopen date en hij zat er toen de volgende date mij een behoorlijke schrikbarende dreun opleverde…………….hij steunde, ving, suste en trooste………………….. maatje, stoepvriendje!!!!!

Oh wat was G blij toen hij mij kon vertellen dat hij eindelijk de moed en de lef had gehad het met zijn ex-vrouw te bespreken……….. en nog blijer omdat zij er wel open voor stond.
Hij ging weer samenwonen met zijn ex-vrouw…………….samen naar het idyllische, sprookjes huis (dat G inmiddels had gekocht)………..samen een hele nieuwe start ………..letterlijk en figuurlijk !!!!

En ik…………sprong en danste op het stoepje met hem mee……….was zo blij voor hem en ook een beetje voor mijzelf…………………zie je nu wel hoe dan ook kon het goed komen dus………….. ook voor mij………….of?????!!!!!!

08-10-2005
s_roos

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Waarschijnlijk komen er binnenkort weer meer dagboekaantekeningen roos, zoals ik inmiddels door onze gesprekken weet. Wil vooral zeggen dat ik je stappen volg, je doorzttingsvermogen bewonder en -dus- trots op je ben.

M.

12:39 AM  
Anonymous Anonymous said...

In Hollywood you can see things at night that are fast enough
to be in thephone sex sample Olympics in the day time. phone sex sample

2:32 AM  

Post a Comment

<< Home