Monday, October 17, 2005

Nieuw begin dus.............



De beindiging van dit weblog betekend niet dat ik niet verder zal schrijven en dichten .......absoluut niet!!!!

Binnenkost start ik met een nieuw weblog...........het url- zal ik hier zo snel mogelijk vermelden want ik zou het heel leuk en fijn vinden als jullie met mij mee gaan!

Ook neem ik afscheid van de naam s_roos want s_roos is gegroeit in haar sub zijn..........!

De naam die ik met veel trots ga dragen is:



s_Angel
en bij s_Angel hoort ook een nieuwe foto


5 Comments:

Anonymous Spirit_A said...

In the silence of the darkness when all are fast asleep

I live inside a dream calling to your spirit

As a sail calls the wind, hear the angel sing

Op weg naar jezelf
Naar je Zijn
Mooi, zoals je bent

Liefs, Spirit_A

12:25 AM  
Anonymous musi said...

Hallo Roos, ik was een tijdje hier niet geweest en nu lees ik dit allemaal. Ik wens je heel veel geluk en liefde toe en natuurlijk ga ik met je mee naar de andere log.
Ik ben blij voor je!
Liefs van musi

3:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

Zo Roos,

Ik ben blij voor je!!! Zal je binnenkort eens bellen, heb al zo lang niets van je gehoord en van me laten horen.
Vind het fijn om te lezen dat het goed gaat met je!!!

3:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hmmm ,naam vergeten in andere berichtje, ach laat ook maar, dan is het een verassing! Al weet je het waarschijnlijk wel....

3:53 PM  
Anonymous Spirit_A said...

Euh... bloos, verassing????

Weet niet of dit de bedoeling is..

Haal anonymous aan: "Hmmm ,naam vergeten in andere berichtje, ach laat ook maar, dan is het een verassing!"

Toch liever niet op deze manier...

Liefs Spirit_A

5:31 AM  

Post a Comment

<< Home