Friday, October 07, 2005

De Advertentie vervolg

Hemeltje lief we zijn al een maand verder...............pfff wat gaat de tijd toch hard!

Afijn de advertentie...............alle berichten heb ik gelezen............de onzinnige, niet serieuze, en vervelende reacties zijn gelijk zonder pardon de prullebak in verdwenen.

De reacties die wel "serieus" waren maar absoluut niet aansloten op mijn advertentie heb ik er vervolgens als eerste uit gelicht en netjes afgeschreven.

Bleven over de berichten die wel aansloten..............nogmaals lezen en nogmaals lezen en......
uiteindelijk daarbij zeer sterk mijn gevoel gevolgd en er een aantal uit geselecteerd waarvan ik dacht...........ja met deze persoon wil ik eens verder praten.

En ik heb gepraat............................op msn...................en gepraat en gepraat en het grappig was dat ook daarbij zich mensen zelf "uit/door"-lichten...............wat ik bedoel ???

Je tekst, je reactie kan nog zo mooi zijn, kan nog zo op de advertentie aansluiten dat betekend nog niet dat je er ook gevoelsmatig zo "echt" achterstaat...............dus op de korte of lange termijn komt dat in gesprekken eruit en dan was het ook tabe!

Begrijp mij goed................ik zeg niet dat het geen of niet goede of foute Dominanten waren, maar gewoon niet de bij mij passende Dominant.

Er bleven een viertal contacten over.................................en toen kwam de volgende stap.................afspreken oftwel daten.

Ik heb een tweetal afspraken/dates gehad welke beiden niet waren wat het had moeten zijn (voor mij).

Uiteindelijk strandde date nr. 1 op een toch wel "te grote" afstand................very very strange?! daar dat een van mijn eerste vragen was geweest bij kennismaking via mail en msn............... !!!Achteraf gezien denk ik dat er iets heel anders achter zat......................who knows?!

Date nr. 2 was op zich erg gezellig maar de afsluiting kwam met schrik en grote verbijstering.

Kortom ik kan voor mijzelf wel de conclusie trekken dat hopen op een D/s via een Advertentie niet mijn ding is en al helemaal niet de manier voor mij.

Heel eerlijk moet ik ook zeggen dat alles bijelkaar genomen dit mij wel heel wat wijzer heeft gemaakt, ik er van geleerd heb m.n. over mijzelf, maar ............ dat het een en ander ook een behoorlijke impact op mij heeft gehad dusdanig dat ik daarvoor tijd moest nemem om het te verwerken.

6-10-2005
s_roos

0 Comments:

Post a Comment

<< Home