Monday, October 17, 2005

Afscheid van & Voor mijn Meester

Dit weblog is mij cadeau gegeven door M. Alles wat ik hier met jullie gedeelt heb waren mijn gevoelens t.a.v. van onze D/s relatie, maar ook mijn gevoelens en emoties, mijn verdriet en pijn na de beindiging van onze D/s.

Wij zijn - beiden - onze eigen weg gegaan en onze relatie t.o.v. elkaar is verandert. Onze D/s is dan wel niet meer maar ons gevoel voor elkaar als mensen, onze vriendschap bestaat nog steeds. Ik ben er trots op en heel gelukkig over dat wij samen door ons verdriet en onze pijn toch een weg hebben gevonden om met elkaar verbonden te blijven en ik hoop van harte dat onze vriendschap nog jaren en jaren zal blijven duren.

M was mijn eerste Meester en niemand zal dat ooit nog kunnen worden....dat is eigenlijk net zo iets als je eerste echte vriendje, je eerste echte liefde............heel waardevol, heel bijzonder en dat draag je de rest van je leven verder mee.

Inmiddels - zoals jullie denk ik wel hebben begrepen uit mijn schrijfsel "stoepvriendjes"- heb ik het (bijna) ongelooflijke geluk mogen hebben een nieuwe man en tevens een nieuwe Meester te leren kennen en tussen ons is zich een hele mooie en complete D/s relatie aan het ontwikkelen.
Tijd dus om...................definitief afscheid te nemen.

Afscheid van hem die mijn eerste Meester was, afscheid van dit weblog waarin ik alles m.b.t. tot hem en mij met jullie deelde.

Ik wil dit graag op een liefdevolle wijze doen en hoe druk ik het beste mijn diepe emoties uit.........juist in een gedicht.

Lieve Meester nog eenmaal.........................voor jou

“Afscheid”

Afscheid………… wat haat ik jou
Afscheid………… waarom nou
Afscheid………… brengt pijn en verdriet
Afscheid………….een nieuwe weg maar door je tranen zie je hem niet

Afscheid………….wordt verwijdering en afstand
Afscheid………….het was beter want
Afscheid………….langzaam ontstaat er begrip
Afscheid………….als ieder op een nieuwe weg zit

Afscheid………….wordt dan in eens vrij
Afscheid………….plotseling ben je weer heel dichtbij

Dank je wel lieve Meester voor alles wat je met mij hebt willen delen,
een Meester zoals jij………..die zijn er niet velen.

Dank je wel lieve Meester dat je mij mijzelf hebt laten zien en zijn,
een vrouw en trotse sub, veel sterker, maar soms ook heel klein.

Lieve Meester ik wens jou het ultieme diepe geluk,
het totale, het complete met een hele fijne nieuwe sub.

Dag lieve Meester zeg ik dus nu nog eenmaal vanuit ons D/s gevoel,
in mijn hart voor altijd een bijzondere plek……gesloten en gekoesterd
jij weet wat ik bedoel.

Liefs jouw sub s_roos xx

Ik open mijn armen en strek ze uit na jouw, alleen nu vanuit vriendschap
en zeg hallo lieve "I.." …………… ik hou van jou!

Liefs,

B xxxxxx

17-10-2005

1 Comments:

Anonymous Spirit_A said...

Dat dit afscheid een mooi nieuw begin mag worden... een vriendschap die waardevol is en blijft.

Liefs, Spirit_A

12:17 AM  

Post a Comment

<< Home