Wednesday, September 07, 2005

De Advertentie

Zoals je wellicht uit onderstaande gedicht “Woorden”al wel hebt begrepen is er door iets een knop om gegaan in mij. Wat het precies was, is voor mij (nu) nog te pijnlijk om hier te delen, misschien ooit.

Kortom daar zat ik dan met de harde feiten, wat nu?.................
Adverteren…………..euuuuhhhh neuuuuuu dat was nou net niet mijn eerste optie, hoorde er zoveel “strange storys”over………….dus wat dan?

Ineens kwam er een herinnering boven een paar maanden geleden had ik een site bekeken van ene dame die een bemiddeling/datings bureau heeft specifieke voor BDSM-ers……..
Claire van Dam.

De opzet en de variatie (in) van haar bemiddeling sprak mij toendertijd al enorm aan……alleen toen was ik nog samen met M dus…………!

Ik besloot om nogmaals haar site uitgebreid te bekijken en te lezen. Ondanks dat de kosten niet gering zijn (ik er bewust geld voor opzij moet gaan leggen) heb ik dus de “stoute schoenen” aangetrokken en mij aangemeld…………….Spannend!

Mijn schrik was groot toen ik binnen enkele dagen niet alleen een heel leuk – persoonlijk – mailtje terug kreeg van Claire, maar ook gelijk een uitnodiging voor een dinnerdate………
Hemel dit ging snel………..te snel………..
Ik loop nl. nog steeds bij de tandarts en de kaakchirurg en hoop dat nu eens medio oktober afgerond te hebben.
Om nu dan al “half bakken”aan een dinnerdate deel te nemen zag ik niet zitten, je eet niet lekker en je voelt je alles behalve echt op je gemak dus………..Claire de situatie uitgelegd en gevraagd of we het een en ander konden uitstellen tot oktober.

Afijn dit zit in de planning voor oktober………………………. www.ClairevanDam.nl

Maar op de een of andere wijze nam mijn verlangen en mijn gemis alleen maar toe. Mede ook door regelmatig op de site bdsmzaken te vertoeven en de contactadvertenties en de profielen aldaar te lezen………….begon ik toch ook weer te denken aan het plaatsen van een advertentie.

Ik slingerde heen en weer tussen pffffffffffffffffffff wat haal ik mij op mijn nek, goed lezen, proberen te filteren en te schiften, het kaf van het koren
en
wat kan het mij schelen, ik doe het gewoon en zie wel.

Mijn nieuwsgierigheid, mijn gedrevenheid (ik wil en ik moet verder) samen met het steeds groter wordende verlangen en gemis wonnen het uiteindelijk…………ik plaatste een advertentie.

Onderstaand de tekst:

Ben jij voor mij de juiste Dominant?

the-rose (Vrouw,1962)

Wie ben ik/zijn wij the-rose

Wat bied ik/bieden wij
Absoluut (trotse) sub (vr, 42jaar, Gelderland) die weet wat ze wil en wat niet, die weet wat ze waard is, goed voor zichzelf zorgt en heel zuinig op zichzelf is.Wie ik verder "echt" ben zul jezelf moeten uitvinden.Ik word nl. graag gevonden!!!

Wat zoek ik/zoeken wij
Te kort door de bocht en te makkelijk om hier precies (voor)uit te spellen wat ik zoek, wat ik wil etc. etc.Onderstaand een tipje van de sluier nl. mijn visie m.b.t. een D/s.

D/s is een relatie waarin de machtsverhouding tussen beide partners absoluut duidelijk is en eigenlijk het meest belangrijke, nl wie is Dominant en wie is sub. Het is het vertrekpunt of de basis voor die relatie. En al vanaf die basis moeten beide partijen van het begin af aan het gevoel hebben dat dit goed voelt voor een ieder van hun, zonder twijfel, zonder aarzeling…………je zou bijna kunnen zeggen het zou al bij voorbaat een natuurlijke opstelling/verhouding tussen beiden moeten zijn zonder dat er ooit echt "gespeeld" is, puur gebaseerd op gevoel wat de een bij de ander oproept en naar boven laat komen/komt.D/s is voor mij dus geen spel maar lifestyle! Denk je nu, wat is dit voor een sub? of is dit wel een sub? Ik ga er vanuit dat een goed verstaander voldoende heeft aan een half woord en een goede lezer tussen de regels door kan lezen.Die Dominant weet inmiddels nu precies welke gepaste stappen hij zal zetten!

Wat kun je wel verwachten
De Dominant die mij op de juiste wijze weet te doorgronden, heeft mij gevonden en heeft de "werkelijke" macht in handen.Dat zou dan ook de eerste stap kunnen zijn in de richting van een oprechte, (h)eerlijke D/s-relatie ?!

Wat kun je niet verwachten
Indien je op zoek bent naar dubbele agenda’s, gebonden, spel, one-night stand oftewel "easy"- fun, kinky roll-over and lay down, bedankt voor het lezen maar vooral blijven door zoeken!!!!!Voor het overige het gangbare zoals p&p, bloed, kids, dieren ed.en natuurlijk alles wat wij gezamenlijk niet willen.

Ingevoerd: 29-08-2005 Geraadpleegd: 1182
Reageer nu op deze Contactadvertentie.
(mag/kan nog steeds hihihihi)

Jemig dat heb ik geweten……………….mijn advertentie werd door de siteheerders als een van de betere (dag) advertenties aangemerkt met twee schattige ronddraaiende oogjes……en inmiddels mocht ik mij verheugen op 80 reacties.
Hemel ik zag door de bomen het bos bijna niet meer…………..!!!!

Maar goed niet piepen, als je een keuze maakt om iets te doen moet je ook de consequenties aanvaarden. Dus begon het selecteren, spitten, kiezen en schiften…………..Wordt vervolgd!

s-roos
07-09-2005

2 Comments:

Blogger silly said...

Hoi roos,
dapper dat je toch die stap hebt gezet. Wie niet waagt wie niet wint he? :-) Ik ben wel benieuwd of er leuke, serieuze reacties binnenkomen? Want je hoort inderdaad van die verhalen vaak...!

groetjes,
silvia

5:37 AM  
Anonymous musi said...

hallo roos,
vroeg me af hoe het ermee staat....
liefs van musi

4:07 AM  

Post a Comment

<< Home