Friday, August 19, 2005

Terug van weggeweest!!!!

Halli hallo daar zijn wij (ik) weer!!!! Ben vandaag weer terug van mijn 10 daagse verblijf over de grens bij onze buren de Belgen.

Heerlijk weer thuis........wat is dat toch een lekker gevoel!!!!

Bij onze buren heb ik het een tijdje moeten stellen zonder een pc prive ter beschikking te hebben...............ach dacht ik laat ik eens een internetcafe opzoeken pfffffffffffffffffffffffff.

Msn.be: wat een ervaring............niets werkte, kon zelfs niet eens inloggen op mijn eigen accountant bij msn..........totdat ik ontdekte dat ik dan maar eerst via internet msn.nl moest gaan opvragen (joepie mijn wachtwoord klopte weer!!!)

Toetsenborden: de belgen mogen dan beter zijn in de taalkundige wedstrijden, maar hun toetsenborden pffffff dan lijkt het wel of mijn vingers verkeerd staan hihihihi.

Kosten: jawel 1,-- euro per half uurtje en als ik achter een pc zit is een uurtje niks dus.....

Daarnaast zat ik tussen een horde jongeren (voornamelijk van Marokkaanse afkomst) die het wel heel interressant vonden om te weten wat een Nederlandse vrouw (op leeftijd, jawel voor hun dus wel grijnzzz) in "hun" internetcafe kwam doen. Regelmatig om het hoekje loeren en proberen te kijken wat ik op mijn scherm had staan (hihihi regelmatig BDSM-sites)!!!!

Afijn dat was dus een eenmalig bezoek aan het internetcafe en de rest van de dagen afkicken (dacht ik) jawel want het viel eigenlijk allemaal reuze mee..........heeeee ik kan nog steeds leven zonder internet!!!!!!.

Oke gemist heb ik het wel een beetje en met name mijn contacten en mijn weblog, maar voor het overige.........wel rustig en veel tijd om te denken over mijzelf, mijn toekomst mbt tot mijn subgevoelens en hoe hier nu mee verder?????!!!!!

Een en ander is mij best duidelijk geworden en dat voelt heel prettig. Het hoe en wat van mijn gedachten zal ik binnenkort hier neer schrijven..........nu ga ik slapen!

Welterusten xxxxx

s_roos

1 Comments:

Anonymous musi said...

Hi Roos, welkom terug. Ik ben ook sinds donderdag terug, maar ben nog maar heel weinig op de computer geweest. Vind het ook wel lekker rustig zo haha. Meer tekenen, schilderen en lezen. Maar nu ik er weer achter zit, wordt het toch weer steeds wat langer. Zeker als het weer niet zo geweldig is.
Liefs van musi

4:11 PM  

Post a Comment

<< Home