Tuesday, August 23, 2005

Eerste stap in de toekomst

De afgelopen 2/3 weken ben ik veel met mijzelf, mijn gevoelens en zeker met mijn toekomst bezig geweest.
Mijn toekomst t.a.v. een relatie en hoe ik die zie en wil, zonder dat ik concessies zal doen aan mijzelf en mijn behoeften.
Ik heb daarbij heel eerlijk na mijzelf gekeken, mijzelf een spiegel voor gehouden.
Ook de dingen die ik misschien (nog) niet wilde zien, niet weten, niet waar wilde hebben zijn daarbij ook aan bod gekomen en………ik ben blij, trots en tevreden met de uitkomst tot nu toe.

Dus
Uitkomst ………………………ik ben er nog lang niet, ik ben verre van……..maar dat is oké.

De weg………….een lange, soms moeizame, soms makkelijke met vele Up’s en ook Down’s met vertouwde dingen maar ook totaal nieuwe dingen. Maar ook een weg die ik zal gaan uit verlangen naar (nu nog) onvervulde verlangens en behoeftens maar waarvan ik weet en overtuigd ben dat ik de in/vervulling daarvan nodig heb om uiteindelijk echt en oprecht gelukkig te worden.

En nu…………..verder gaan, (uit)proberen, proeven maar vooral durven en vooral oprecht en eerlijk blijven na mijzelf en mijn gevoelens toe.

Hoe lang……… ik zou het niet weten…….kort, lang, maanden, jaren of eeuwig?????

De beloning……………… uiteindelijk zal ik daar uitkomen waar ik moet uitkomen, gevonden worden en terecht komen in een relatie zoals ik die wil
…………………………………een D/s met hart en ziel!!!!

s_roos
22-08-2005

1 Comments:

Anonymous Lost said...

Beste Roos...

Veel succes op de mooie en soms moeilijke tocht die voor je ligt. Ik wens je dat je gevonden zal worden en jij daarin jezelf nog meer mag vinden!

Lost

9:03 AM  

Post a Comment

<< Home