Friday, July 15, 2005

Stilte en rust in haarzelf op weg naar balans?

Wat een dag gisteren...........................maar het is voorbij.....................gelukkig!

Uiteindelijk afgelopen nacht na alle heftige emotie's van boosheid, agressie en duizende tranen vond ik rust, werd ik rustig............mocht ik schuilen, wegkruipen ..............en uitrusten!

En steeds weer en steeds opnieuw bemerk ik dat er voor mij maar 1 manier is om tot mijzelf te komen waardoor ik uiteindelijk rustig kan worden!
En ondanks dat het enorm dubbel is (zoals zoveel) voel ik mij daardoor vandaag...............

Ja hoe? ............ het is een soort serene gelatenheid............het is niet super goed maar zeker ook niet bere slecht............het is ..........zijn...........op afstand, veilig, vertrouwd.
Geen emoties die hoog oplaaien maar ook geen emoties die mij diep naar beneden trekken......het is rust en............

Stilte.......overal geluid mensen, radio...........en toch in mij is stilte..........stilte om weer dichter bij mijzelf te komen, mijzelf weer mijzelf te laten worden.

En die stilte en rust waren hard nodig, heel hard................ik ben op weg naar de balans. De balans van gevoel en verstand die gisteren zover uitelkaar lagen en nu langzaam weer naar elkaar toekomen!

Ik ben hier dankbaar voor..............ik hoef niets, ik mag alles en hoe het verder gaat hoef ik nu niet te bepalen..........ik heb de tijd, ik neem de tijd..................
Heerlijkheid met een sprankje hoop dat dit oke is en de Zekerheid dat er een toekomst is hoe die ook zal zijn.


s_roos
15-07-2005

1 Comments:

Anonymous Lost said...

Hallo Roos,

Fijn om te lezen dat je gevoel anders is dan eergisteren. Ik hoop dat dát het dieptepunt geweest is en jij nu een beter gevoel mag krijgen en dat kan vasthouden.

Zeker zullen er nog hoogte- en dieptepunten in je emoties en gevoel zijn. Ik hoop dat de hoogtepunten mogen overheersen

Groet, Lost

11:39 AM  

Post a Comment

<< Home