Wednesday, July 20, 2005

Positief & Negatief.....maar toch Oke & ook Happy!

Maandag en Dinsdag waren eigenlijk goede dagen!

Ik heb veel gedaan, zelfs hele leuke dingen en dat zorgde ervoor dat ik min of meer barste van de "positieve"energie!

Ook de gesprekken -een aantal- met diverse mensen en niet alleen over mijzelf of mijn situatie!
- een gesprek alleen maar humor & slap geOH
- een gesprek over wederzijdse herkenning tav de periode waar ik nu door heen ga
- twee gesprekken............waarbij ik op een positieve wijze iets voor anderen kon zijn
(steun, opvang, motivator)
- een gesprek wat mij na aan het hart lag, gevoelig en diep maar waarbij ik voor mijzelf
weer meer duidelijkheid schepte en dus mij weer een stapje verder bracht!

Kortom fijne dagen .................... en daar ben ik blij mee!

Woensdag, vandaag.................pfff terug naar het ziekenhuis voor een operatieve ingreep, implantaten vrijleggen........................ahhh kleine ingreep doen wij toch even............ dus niet!
Uiteindelijk heeft de kaakchirurg vanmorgen besloten dit bij mij toch maar onder algehele narcose te doen........u zegt????!!!! .............jajaja wij gaan weer opgenomen worden!

Voordeel (nou ja) is dat het al heel gauw is, namelijk donderdag 28 juli a.s..

Joepie daar gaan we weer.................dinsdag pre-operatief gesprek met anathesist (fijn hebben ze in ieder geval maar 2 dagen om moeilijk te gaan lopen doen en te zeuren over mijn bloedverdunners en de risico's van een operatie)!

Afijn...............denk dat ik toch maar nieuwe tien-rittenkaart Ziekenhuis ga aanvragen grijnzzzz!

Maar goed ik geef de moed niet op..............volle kracht vooruit op na volgende week .............. wordt wel een hele drukke week pffffffffffff en iedereen is op vakantie..................dus dat wordt "alleen" er door heen!

Ach kom op niet zeuren..................er liggen ook nog leuke en positieve dingen in het verschiet zoals zaterdag 23 juli een meeting met een tweetal sub's bij mij thuis.........gezellie, maandag 25 juli vrienden uitzwaaien op Rotterdam Airport..........Rotterdam here I come, woensdag 27 juli naar Belgie (want medio augustus ga ik mijn oude restaurant voor 14 dagen ter vakantie vervanging weer runnen!)..........lekker stadten(en vakantie vieren) in Belgie!
Verder staat er dan voor begin september nog een meeting gepland waar ik toch wel na uitkijk!
En als alles goed gaat..............hebben wij dan medio oktober weer een stralende lach en vooral een goed gebit................joepie!

Nou eigenlijk ook veel om happy mee te zijn en wie weet welke leuke dingen er nog meer voorbij zullen fietsen...............!

s_roos
20-07-2005

1 Comments:

Anonymous Lost said...

Hoi Roos,

Doet mij goed om te lezen dat je barst van de positieve energie! Ik hoop dat alle dingen die je in je agenda hebt staan goed uit gaan werken en je er van kan genieten!
Leuk om je oude restaurant weer, al is het maar voor even, te gaan runnen.

Dus mooi voor niets naar het ziekenhuis, ik hoop dat je die 10-rittenkaart toch niet helmaal nodig gaat hebben! Wens je toe dat ze niet teveel zeuren bij de slaapdokter.

Liefs, Lost

12:59 AM  

Post a Comment

<< Home