Thursday, July 14, 2005

Pffffffffffffffffff LEVEN ?!!!

Vandaag is een slechte dag, een dag van vechten............ ach wat gewoon een fuck-dag!

Het begon vannacht al en ik had het gevoel dat ik letterlijk en figuurlijk een gevecht met mijzelf aan het voeren was...........zelfs in slaap vallen was een gevecht................en dan begon het opnieuw................dromen, huilen, bezweet wakker schrikken!!!

Om 4.00 uur was de strijd gestreden..............nou ja.............ik heb het opgegeven, ik kan niet meer.............Gefeliciteerd verstand je hebt gewonnen!!!! en ik haaaaaaaaaaaaaaaaaat het!

Hoe moeilijk ook ik heb het alsnog vannacht allemaal weten te verwoorden (hoop ik) want volgens mij was het een aaneenschakeling van gevoel en gevoel en gevoel geleidt (of is het gelijdt?) door verstand. Ja verwoord maar niet iets wat ik hier deze keer kan delen, dit gaat te diep te ver!

Om 5.45 uur ben ik uiteindelijk totaal uitgeput in slaap gevallen en om 10.00 uur was ik alweer wakker en ik ben zo boos........zo hatelijk.........ja zelfs op het agressieve af!
Een Kopje en asbak, zelfs mijn oh zo heilig koffiemachine, hebben het moeten ontgelden en ik werd alleen maar boser en boser en ondertussen hield de stroom tranen ook niet op!

Fuck you live!.........echt...... ik heb het even helemaal gehad.......!

Ik haat............Weer een emotie die ik wel ken maar (ook al, verdomme) nooit eerder zo intens gevoeld heb dan nu
En wat en wie haat ik dan................mijzelf het meest..............ik kan niemand maar ook niemand blaimen voor alles wat er gebeurt is en gebeurd en dat haat ik nog het meeste!

Zelfs mijn arme tandarts (op zich een schattige en hele aardige man) moest het ontgelden, eerst door opstandigheid en vervolgens brak ik bij hem in tranen uit en het hield bijna niet meer op.........jemig die man schrok zich een ongeluk...........ja weet hij veel.............die hele ontlading hoort niet eens bij hem thuis maar ja wat zou ik hem moeten vertellen dan?????

Vertellen...........ik wil niks meer vertellen, niet vertellen, niet praten, niet sociaal doen, niet doen alsof ik sterk ben en krachtig ben en zeker niet luisteren naar dat het wel weer goed komt, dat het wel weer over gaat. Ik wil het niet horen van iemand en al helemaal niet van mijzelf.
Ik wil gewoon effe niet, niks helemaal niks en hoe lang dat duurt.............het kan mij eigenlijk geen zak schelen want live sucks !!!! (nu)

Pffffffffffff wat een taal gebruik, wat een tekst en..............luchtte het op.................NEE, niet echt en dat is ook iets wat ik niet kan uit staan....................brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

s_roos
15-07-2005

1 Comments:

Anonymous Lost said...

Hallo Roos,

Niets aan toe te voegen, soms is dat gevoel er! Toen mij dat overkwam heb ik wel meer dan een dagje dát gevoel gehad, en ja, die momenten zijn er nog.

Ik ga niet zeggen dat het slijt...
Niet dat je er sterk genoeg voor bent...
If it sucks it just SUCKS

1:21 PM  

Post a Comment

<< Home