Saturday, July 09, 2005

Heftig en toch.........Kracht & Power

Jaja alles is heftig, emotioneel......................maar er gebeurt ook iets anders in mij................ik voel kracht en power!
Ik ga door hoe dan ook, ik leef nu, niet morgen, niet volgend jaar maar nu en ik wil leven nu!!!!!
Ik wil genieten van , ik wil houden van, ik wil groeien in, in het meest belangrijke van alles namelijk in, met en voor mijzelf als SUB.

Hoe en welke vorm dat gaat krijgen weet ik niet precies, maar ik weiger te blijven hangen, te blijven staan en te wachten op............misschien, ooit, wie weet, ergens in de toekomst.............NEE dat heb ik te lang en te vaak gedaan..................ik wil en kan dus daarvoor zal ik gaan en voor niets minder!

Wat dat betekend.............me gelijk storten in iets nieuws? no way...............maar ik ga mijzelf ook niet (meer/weer) afsluiten, ik wil leven en ik wil het nu!
En elke stap die ik ga zetten, ga ik bewust zetten en dat betekend niet op "zeker" gaan, oh nee, dat betekend risico's nemen, ervaren, aanvaarden.
Dat betekend up's en downs, lachen en huilen, krijgen en geven, aanbieden en aannemen maar ook samen en alleen, vandaag en morgen dat betekend...............alles!!!!

En het idiote van alles is - terwijl mijn verdriet en pijn mij op ieder moment kan overvallen en overvalt- ik toch ook hiermee blij kan zijn!

Ik hou van het leven.........................mijn leven en dat is waardevol en dat besef ik nu meer dan ooit van te voren!!!!!

s_roos
09-07-2005

2 Comments:

Blogger Rick S. said...

Lieve Roos,

Het is dan toch zo ver gekomen, dat je je eigen weg gekozen hebt .. door de boeien terug te geven heb je zelf een belangrijke keuze gemaakt.

Je schrijft dat je van je leven houdt, dat je het waardevol vindt, en je hebt -misschien zonder het zelf nog te beseffen- het meest waardevolle in het leven, ook in JOUW leven teruggevonden, namelijk de power to choose, de macht om je eigen keuzes te maken en ze dan ook te maken, no matter what the consequences.

Het klinkt misschien tegenstrijdig dat ik een sub (al ben je op dit moment dan niemands sub) de macht van het kiezen zie her-ontdekken, maar het bestaan als sub bestaat niet zonder de keuze die de sub aan het begin gemaakt heeft om als sub verder te leven.. en de keuze die jij nu gemaakt heb om de boeien terug te geven.

(In het boek van Geissler dan ik je noemde kan je veel hier over lezen.)

Dat je meester niet van je kon houden is erg, erg voor jou, voor hem, voor jullie, maar het is niet het einde! Lieve Roos, je meester kon niet van je houden, schreef je, maar ergens zal ook hij een plekje hebben waar een houden-van voor jou (alleen niet genoeg) aanwezig is. Weet dat er daarnaast ook anderen zijn die met grote gevoelens van genegenheid, soms zelfs een houden-van ondanks de afstand in gedachten bij je staan.

Rick

5:49 AM  
Anonymous Lost said...

Beste Roos,

Met een pijn in mij heb ik je log gelezen. Ik vind je dapper zoals je er voor kiest om verder te gaan, niet weer/meer die afstand te houden.

Heel veel sterkte op je zoektocht naar de diepste Roos

Lost

11:56 AM  

Post a Comment

<< Home