Tuesday, July 26, 2005

Gewoon mooi............gewoon roos


Enige tijd geleden kreeg ik dit plaatje van Mistique*** toe gestuurd. Ik was er gelijk helemaal weg van.

Op de een of andere wijze raakte dit mij intens en............heel diep.
En toch........... al voelde ik mij er mee verwant het gevoel was (nog) niet compleet....................

Nu - inmiddels- een heel stuk gegroeit in mijn sub zijn maar ook in mijn beleving tav een D/s relatie heb ik het gevoel.............

Dit vertegenwoordigt wie ik wil zijn, wie ik nu ben, hoe ik mij nu voel.

"Naakte kwetsbare schoonheid
omringt met & vervult van liefde,
bereid mij zonder weerstand over te geven
aan wie ik ben......... sub roos"
*** met dank aan Mistique
s_roos
26-07-2005

1 Comments:

Blogger MisTique said...

Graag gedaan!

Je hebt het zo mooi omschreven, ik wens je toe dat je dat bijzondere gevoel in jezelf altijd mag blijven vasthouden.

liefs
MisTique

3:48 PM  

Post a Comment

<< Home