Wednesday, July 13, 2005

Dominantie.......hoe bedoel je??????

Af en toe rond surfend op het internet en de diverse BDSM-site’s kom ik ook wel eens in andere chatboxen (jajaja ze komt ook nog wel eens ergens)!

En wat mij regelmatig opvalt is een vorm van Dominantie die ik zelf vergelijk met Machogedrag of Haantjesgedrag……………zgn. Nadrukkelijk Geprofileerde Dominantie.

Wat ik hier mee bedoel? ………..je komt op een Chat nieuw binnen, hop je wordt gelijk aangesproken (besprongen) men laat je nog net effe wennen aan de gang van zaken (meestal) en voor je het weet zit je met iemand privé (ongevraagd…..maare de regels zeggen toch)
Afijn binnen no-time begint er een vraaggesprek (of is het nu ondervraging? ), vliegen de getypte bevelen en soms zelfs opdrachten over het scherm je tegemoet, graag in eenrichtingsverkeer en stel vooral zelf niet te veel vragen en geef zeker geen gepaste alerte antwoorden!!!!! want dan ben je “bijdehand(je)” (hallo ben 43 jr!!!) een “Bitch” (grijnzzz ja af en toe) of sterker nog absoluut GEEN sub en zeker niet onderdanig! Enne wil je ook even de heren aanspreken/aanschrijven met U, het liefst gelijk met Mr of Meester, graag allemaal voorzien van Hoofdletter en vooral vragen of je iets mag zeggen en nog meer van dat soort bull-shit…………….nou ja, nou vraag ik je???? De mond vol van vertouwen opbouwen, respect, vriendelijkheid vooral niet te vergeten gelijkwaardigheid (euuuuh hoe bedoel U???) en alle geijkte uitspraken meer…………alleen wat is dit dan?

Natuurlijk is dit niet altijd zo (soms duurt het iets langer hihihi) hooguit 10 minuten, maar heel wat gesprekken met Dominanten ontwikkelen zich toch al gauw die richting op, zeker als men in de gaten krijgt dat je een vrije sub bent!

Wat ik mij nu elke keer weer af vraag is……………..Hallo meneer de Dominant heeft u even niet in de gaten dat het zo niet werkt??????

Of…….

Werkt het zo wel? krijgen deze heren er een kick van? Krijgen zij zo daadwerkelijk contact met subs? en welke subs zijn dat dan ? Voelen zij zich nou werkelijk Dominant? Hebben zij het zo nodig zich zo nadrukkelijk te profileren en denken dan dat ze DE Dominant zijn?

Buiten toch wel enige verbazing (zeker over hoe vaak dit gebeurt) roept het bij mij juist het tegenovergestelde op dan dat de heren trachten te krijgen nl……….
Ik amuseer mij kostelijk (ja echt soms rol ik bijna van mijn stoel van het lachen) en vervolgens (als ik in de “mood” ben) maak ik er een verbaal kat en muis spelletje van zolang IK daar zin in heb.

Het meest “onkiese” vind ik nog dat als de heren dat door krijgen, ze geen vat op je krijgen of het belachelijke zelf aanvoelen, neigen zij vaak naar een soort “aanvallend en denigrerend gedrag” en dan het liefst niet meer in privé maar openlijk op een Chat.

Natuurlijk kunnen wij dit onderwerp gauw af doen door te zeggen “ach dat zijn de fackers, of nou daar moet je nu niet op reageren of ze negeren” en ja dat kan en ja dat doe ik ook wel doch m.i. kom je het toch wel veelvuldig en regelmatig tegen.
Zo veelvuldig dat ik mij niet aan de indruk kan ontrekken, dat er toch genoeg subs moeten zijn die er op de een of andere wijze wel door ingepakt en geïntimideerd worden want………….. waarom blijven anders zoveel heren Dominanten dit gedrag vertonen als het toch geen effect zou hebben?????

Weten jullie het??????

Vaak hoor je Dominanten zeggen:

"Het vinden van een "echte", goede sub is te vergelijken met het vinden van een speld in een hooiberg....................."

Nou beste heren Dominanten m.i. geldt dat vise versa!!!!!!!!

In ieder geval zijn heren met bovenstaand gedrag voor MIJ geen "echte" Dominanten............. absoluut niet ...................................................... wie/hoe/en wat wel???............
daarover heb ik zeker mijn eigen idee dus........

wordt vervolgd!

s_roos
13-07-2005

1 Comments:

Anonymous Lost said...

Hallo Roos,

Je posting gelezen en ik ben ook wel eens op een chatbox geweest waarvan ik dacht... pfffffff zo ga je toch niet met elkaar om! Ik hoop dat je ook hierin een plaats mag vinden waarin jij je veilig voelt en als de "heren" dominanten klagen, mag jij met een glimlach denken aan hoe jij bent. Eerlijk en open, en dat zij dit niet zien omdat ze er niet open voor staan, maar het haantje spelen. Ik hoop dat jij, al is het in een plaats waar ook onechte mensen zijn, die ene parel mag vinden die werkelijk je begrijpt en jou gave waard is.

Groet, Lost

3:35 AM  

Post a Comment

<< Home