Tuesday, June 21, 2005

Ik groei................

Jaja een week kan kort zijn, een week kan eeuwen duren. Datzelfde geldt eigenlijk voor hele emotionele en chaotische situatie's.

De wankele stappen worden vaster, ik merk dat er iets verandert.............in mijzelf, en daardoor ook in de situatie.

Er is een soort rust, een kracht................ik voel me sterk en heel zeker. Eigenlijk wel grappig zo onzeker, bang, angstig...........ik me gevoeld heb de afgelopen tijd, zo sterk, krachtig en zeker voel ik me nu.
Soms voelt het zelfs als letterlijk groeien...................of is het innerlijk groeien hmmmmm.

Ik voel zelfs dat ik blij kan zijn..............waardoor? Niet omdat het weer allemaal koek en ei is, zeker niet, het is..............anders...............en ik sta open voor veranderingen, geniet van nieuwe mensen, gesprekken zoals:

Zomaar een leuk mens, een toffe vrouw die ik heb leren kennen via een forum waar ik vaak vertoef. Tuurlijk had ik al meerdere dingen van haar gelezen, haar al vaker gesproken in de chat........maar nu hebben wij een intensief contact (via msn, chat en tel) metelkaar en het voelt alsof ik haar al jaren ken..............en dat is (h)eerlijk.
We zijn qua uiterlijk, qua stijl, qua achtergrond elkaars tegenpolen absoluut, maar qua gevoel zitten wij op een lijn en vullen elkaar zelfs vaak aan.
Dingen waarin zij sterk en overtuigd is zijn voor mij juist beangstigend en onzeker en omgekeerd geldt hetzelfde......we leren en stimuleren elkaar..........prachtig..................en een hele bijzonder vrouw!
Een vrouw waarvan ik hoop dat ze een goede vriendin zal worden en blijven.

Mijn rust en kracht komt -schijnbaar sterk- ook naar voren in mijn gedichten, tenminste daar werd ik recentelijk op aangesproken..........

Ja mijn gedichten, jemig soms weet ik niet waar het allemaal vandaan komt, maar dat boeit me eerlijk gezegd niet................ze horen bij mij...............ze helpen mij door mijn proces................zijn een weerspiegeling van alles waar ik nu doorheen ga en ook dat vind ik heerlijk en maakt mij .........blij!

Eigenlijk denk ik nu..................mens je hebt zo veel, al zo veel en weet je.........................er komt nog meer, ik wil nog meer..........................ben ik nu egoistisch?......................NEE, ik ben roos voor het eerst in haar leven op weg naar alles voor haarzelf!!!!!!! bereid te delen, bereid mensen mee te nemen, doch....................wil je niet.................oke....................ik ga door........................op weg naar het geluk!

1 Comments:

Anonymous musi said...

Ik wens je ook al het geluk Roos.

liefs, musi

2:49 PM  

Post a Comment

<< Home