Wednesday, June 08, 2005

Griep.................?

Het is nu 19.14 uur. Ik ben net wakker, heb 2 uurtjes geslapen, nou ja geslapen...........meer gewoeld en gedroomd.
De eerste dag als "single" of Domloze sub zit er bijna op.................het is in een roes aan me voorbij gegaan en nu............

Ik ben misselijk, heb buikpijn, maagpijn, me hoofd wil niet echt en ik sta te trillen op me benen.
Het ene moment heb ik het ijskoud en het volgende moment heb ik bloedheet.

Een griepje??? nee ik denk het niet.

De werkelijkheid begint langzaam door te dringen, het denken en voelen komt langzaam op gang.
Ik ben er gewoon figuurlijk en letterlijk doodziek van!

Helaas hebben ze voor deze ziekte nog geen pilletje uit gevonden, alhoewel een delete toets of aan/uit knop zouden nu ook wel handig en welkom zijn.

Ik geloof dat ik nu ook nog begin te ijlen en hallucineren (grijnzzzzzz) of is het meer
wishfull thinking?

roos
08-06-2005

0 Comments:

Post a Comment

<< Home