Tuesday, June 07, 2005

Gedicht Geloof, Hoop & Vertrouwen

“Ik Geloof, Hoop & Vertouw”

Geloven is aannemen wat je zegt,
ik kijk je aan en weet dit is echt.

Hopen is wachten vol geduld,
Ik kijk je aan en voel het wordt vervuld.

Vertouwen is blindelings volgen met al mijn moed,
Ik kijk je aan en ben overtuigd het komt goed.

Maar ook al kan ik je niet aankijken, voelen, nog zien,
Dan nog is er voor mij geen, wiet weet of misschien.

Mijn hart, mijn hoofd, mijn complete lijf,
gevuld met alle gevoelens zorgt ervoor dat het blijft.

Misschien niet realistisch, een droom of onterecht,
doch mijn Geloof, Hoop en Vertrouwen in ons is onvoorwaardelijk & oprecht.

Mijn Geloof, Hoop & Vertrouwen in het samen gelukkig kunnen zijn,
jij als mijn sterke Meester, ik als jouw sub vol overgave, kwetsbaar en klein.

roos
03-05-2005

0 Comments:

Post a Comment

<< Home