Thursday, June 09, 2005

Gedicht De Uitkomst van.....

“De Uitkomst van mijn JIJ & IK “

Hallo lange tijd hier niet gezien,
lukte het je het toch niet zonder mij misschien?

Ja dat krijg je als jij mij gaat negeren,
wordt het hard vallen en je erg bezeren.

En uiteindelijk kom je dan weer bij mij aan,
zoekend naar de kracht om door te kunnen gaan.

Dit was dus blijkbaar niet z’n goed besluit,
volgende keer trek je er niet zonder mij op uit.

Besef je nu dat ik en jij onlosmakkelijk met elkaar in verbinding staan,
je zonder mij nooit de weg naar een complete ik zult kunnen gaan

De opgemaakte eind balans van mij, …… je verleden,
is namelijk het basis fundament van jou, ….. in het heden.

Alleen het accepteren & aanvaarden van de optelling & uitkomst van deze beiden,
Zullen jou & mij tesamen als gelukkige sub, de toekomst in kunnen leiden!

Roos
09-06-2005

0 Comments:

Post a Comment

<< Home