Sunday, May 01, 2005

We gaan naar een meeting!!!!!!!

Via een forum hoorde ik van een Meeting. Een meeting georganiseert door het VSSM die plaats zou vinden in mijn woonplaats.

Ik sprak met mijn Meester hierover, in eerste instantie niet zo zeer om naar een meeting te gaan, maar gewoon…………om er meer over te weten te komen, wat kon je daar verwachten, wat gebeurde daar, wat moest ik me voorstellen etc etc.
Mijn Meester vertelde mij over zijn eigen ervaringen met het bezoeken van mn. meetings gehouden in clubs en ergens……………….ahmmm ………vond ik het wel spannend.

Mijn Meester had dit maar al te goed in de gaten en we spraken er dan ook meer over dan voorheen en uiteindelijk besloot hij dat het wel leuk zou zijn voor mij om naar de meeting te gaan…………….zaterdag 19 maart.

Vanaf dat moment begon het te leven…….het ging van fantasie over in een wezenlijk feit……….ik zou voor het eerst met mijn Meester na buiten treden en danwel heel gericht en specifiek in de BDSM-scene.......ik als zijn sub, hij als mijn Meester… brrrrrr toch wel eng!
Wat ging daar gebeuren en wat moest ik van mijn Meester verwachten t.a.v. mijzelf, zijn sub…………eerlijk gezegt baarde mij dat de meeste zorgen en vond ik dat het engste van alles (jaja controle he)
Mijn Meester gaf mij 2 optie’s waarover ik eens na moest denken.
- alle controle zou bij mij liggen, ik bepaalde alles dus ook of er wel iets ging gebeuren of niet:
of
- ik liet alles gewoon aan mijn Meester over
In de week voorafgaand heeft me dit veel hoofdbrekens gekost, wat moest ik nu, ik denk dat ik elke mogelijke situatie wel een keer of 3 doordacht heb en ik kwam er gewoon niet uit…..wat was wijsheid??????

Ook de kleding was een punt, ik bedoel je kunt daar niet in je gewone dagelijkse “nette”outfit verschijnen, dat zou niet passen nog goed voelen, net zo iets als op een super chique diner aan komen zetten in je oude spijkerbroek……..dat doe je toch gewoon niet.
Dus via internet eens e.e.a. bekeken en een leuk lak/latex jurkje besteld, niet te opzichtig (nou ja grinzzzzzzz), super kort, zwart met een rode bies en 1 lange rits voor!

De week verstreek en hoe dichterbij zaterdag kwam hoe nerveuzer ik toch ook wel werd. Woensdag kwam de jurk binnen…………………………. Keigaaf!!!!, helemaal super ………en reuze sexy!!!!!!!!!!! Mmmmmmm . Buiten dat de jurk adembenemend strak zat (pfffffffffff) deed het me toch wel veel…………….de spanning, de opwinding………….geil!

Zaterdag 19 maart was aangebroken, de meeting begon ’s avonds om 20.00 uur, doch mijn Meester kwam al s’middags om 15.00 uur naar mij……………..mmmm lekker……heerlijk
en dan bedoel ik niet alleen ons gezamenlijke eten ’s avonds…………nasi!!!!!! (grinzzzzz).

Na het eten ben ik gaan douchen en mezelf verzorgen, optutten, kleden en kon ik voor het eerst mezelf vertonen aan mijn Meester in mijn (heeerrrrrlijke) nieuwe jurkje. Mijn Meester glimlachde keurend en was erg tevreden.

By the way………………….mijn Meester zag er wauw uit, hij droeg een geweldig mooie congnac kleurige suède leren broek…………mmmmmm ben gek op mannen in leer…….
lekker stoer en heeeeeeeeeel opwindend…………………..pffffffffffffffffffffffff !

Tijdens het eten was kwam mijn Meester natuurlijk terug op de beide optie’s en de vraag was welke wordt het?????????? ………..ja eerlijk gezegt had ik het een beetje voor me uit geschoven en nog niets beslist……………dus impulsief hakte ik de knoop door en zei
“de leiding is bij u Meester” en ondanks dat ik het nog steeds een beetje eng vond, luchte het op………….ik was het kwijt…………….de verantwoording.

Afijn rond 20.30 uur stapten we in de auto en reden bestemming……………….meeting.

Aangekomen bij Villa Lilla (leuke naam en mijn lievelingskleur) belden we aan en werden ontvangen door een zeer charmante en aardige Dame, de bosnimf genaamd Paulien.
Paulien vroeg ons of het de eerste keer was dat wij kwamen en op onze bevestiging bood ze aan ons eerst rond te leiden, wat wij graag accepteerden.
Paulien leidde ons door het gebouw, ontmoetingsruimte met bar, de 2 speelkamers en wees ons de kleedruimtes en toiletten.
Vervolgens nam ze ons mee naar de ontmoetingsruimte alwaar we onze entree betaalden en van Paulien een lekkere kop koffie kregen.
Alleen dat al stelde mij heel erg op mijn gemak. En terwijl ik van mijn koffie dronk begon ik eens om me heen, rond te kijken. Ik was best onder de indruk………….de verscheidenheid van mensen, jongeren en ouderen, de kleding of outfits van heel erg mooi en apart tot …..euh ja wat moet je ermee en alles er tussen in.

Die avond werd er een workshop bondage gegeven door een Meester en zijn partner (was het zijn vrouw, zijn sub??????). Een ieder die het wilde kon met zijn of haar partner het proberen.
En velen maakten daar gebruik van, leuk om te zien al die mensen in de knup met knopen!
Tevens was er achter in de zaal ruimte om zelf speelmateriaal te maken, b.v. zwepen, maar ook hele kledingsets van allerlei soorten materialen. Aldaar kijkend heb ik voor het eerst van mijn leven echte leren en rubberen zwepen in mijn handen gehad en gevoelt. Met name van een kleine rode heel zacht aanvoelende leren strokenzweep was ik gelijk helemaal weg! Wat heb ik toch met rood en zacht? (grinzzzz).

Ook maakten we kennis met een aantal mensen die we kenden van het forum, doch ik merkte aan mezelf dat ik het moeilijk vond verder contact te maken. Door alle indrukken trok ik me toch wel terug in mezelf en ging op een afstand staan.

En toen……………….plotseling als donderslag bij heldere hemel, viel er een vrouw naast mij met een klap nederig op haar knieeen, Een vrouw - sub- die mij door haar spontane en uitgelaten gedrag gelijk opgevallen en symphatiek was. Van dat gedrag was niets helemaal niets meer over, er zat plotseling – zo leek- een totaal andere vrouw. Ik sprong van schrik zowat een meter de lucht in.
Natuurlijk wist ik dat ik daar met dit soort correctie’s in aanraking zou komen……..maar toch.
Zoals later bleek had zij op de een of andere wijze publiekelijk haar meester uitgedaagt, die daar niet van gedient was. Buiten dat zijn straf inhield haar op haar knieen te zetten, gaf hij haar in handen van een collega (vrouwelijke) Dom, die de hele avond de sub heeft gebruikt om bondage's aante leggen en te oefenen.
Ik sloot me nog verder af en keerde nog meer in mezelf om dit tafareel – wat mij emotioneel behoorlijk raakte – te kunnen verwerken.

En mijn Meester………………………hij liet mij, bleef vlak bij mij, bekeek mij, hield mij in de gaten, observeerde mij en……………..zag en dacht (ik denk glimlachend) er het zijne van.
Rond ongeveer 22.00 uur ontstond er wat beweging, richting de speelkamers. Mijn Meester zei tegen mij ik ga eens even kijken……………en liep weg om vervolgens terug te komen, mij te wenken en mij mee te nemen naar de grote speelkamer.

In de speelkamer was een soort vierkante houten stellage opgebouwd, kortom 4 plekken om te spelen. Alle vier de kanten waren bezet door koppels die met elkaar aan het spelen waren.
Wat ik gezien heb kan ik niet precies en exact meer beschrijven, het was zoveel, zo emotioneel. Het ene sprak me meer aan als het andere maar……………er waren ook menige situatié's en dingen die absoluut niet konden voor mijn gevoel.
De (toeschouwers)beleving was zo heftig, had z’n impact op mij en mijn gevoelens dat – ik denk na een half uur- ik niet meer kon, Mijn knieeen knikten en mijn maag draaide zich om en om, ik trok het niet meer en vroeg zachtjes mijn Meester of we aub konden weggaan.
Mijn Meester begreep het en we verlieten dan ook onmiddellijk de speelkamer.

In de ontmoetingsruimte kon ik even tot mezelf komen, we dronken nog wat en toen stelde mijn Meester voor om naar huis te gaan en ik………………..was eigenlijk wel blij, ik was totaal op......... teveel emotie’s overspoelden mij............. dacht ik??????!!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home