Thursday, May 19, 2005

Vervolg van een bondage

Daar zit ik dan, op mijn knieën, met in- en opgebonden borsten, trillend over mijn hele lijf van de opwinding en me bewust van mijn geilheid die langs mijn bovenbenen begint te vloeien. Ik ben zo gefocust op deze heftige gevoelens en tracht ze onder controle te houden alvorens ik zonder pardon zomaar dubbelklap van een orgasme , dat ik op dat moment niet echt waarneem waar mijn Meester zich bevindt of waar hij mee bezig is. Het komt voor mij dan ook als donderslag bij heldere hemel……………………….

Plotseling voel ik iets op mijn rechterschouder, net zo snel als ik het voel, voel ik dat het wegglijdt. In een seconde tijd richten al mijn zintuigen hierop. Het zijn niet de handen van mijn Meester, niet zijn vingers, noch zijn tong……………het is wel heel zacht?!
Het glijden van het touw over mijn huid is het ook niet……………-kan niet eens bedenk ik, want dat touw daar zijn mijn borsten mee ingebonden- …………en toch. Het is er niet een maar meerdere en steeds weer voel ik het zacht terug komen op mijn schouder en eraf glijden. Ook wisselt het nu van rechts naar links en weer terug en ineens weet ik het………………..
Nee denk ik nog, nee dit kan het niet zijn en terwijl de werkelijkheid langzaam tot me doordringt zeg ik zachtjes van uit mijn instinct………………zweep!!!!!!

Op het moment dat het woord ZWEEP helemaal doordringt, reageert mijn lichaam, mijn borsten, mijn kut……………allerlei beelden en fantasieën m.b.t. de zweep flitsen als een
78-toeren film (bestaat dat eigenlijk grijnzzzzzzzz) door mijn hoofd. De emoties die zich van mij meester maken, door mijn Meester met zijn zweep gaan van angst, eng, sensatie, opwinding, afwijzing, terugtrekken na wederom aanbieden en het alleroverheersende gevoel van MEER!

Mijn Meester streelt me met zijn zweep over mijn rug, billen, borsten, buik, kut en voert het op tot zachtjes slaan.

Ik verlies totale controle, over mezelf, mijn emoties, over alles en geef me helemaal over aan mijn gevoel, mijn zijn en aan hem mijn Meester.
Ik besef ergens ver weg maar zo intens dat mijn Meester mij gebukt laat staan en me hard neukt en gebruikt en ik volg hem in mijn roes naar het hoogtepunt…….en door hem mag klaarkomen!!!

Mijn Meester verwijdert mijn blinddoek en het volgende ogenblik vind ik mezelf terug, zittend op de grond aan zijn voeten, hij tevreden onderuit zittend op de bank……….en ik, ik voel me alleen maar intens gelukkig. Samen genieten we in alle rust van dit moment.

Langzaam kom ik tot me zelf, en mijn hersenen beginnen op volle toeren vragen te produceren die vervolgens ook uit mijn mond komen.
Het touw, de bondage, de zweep, het slaan, de sensatie, het klaarkomen ………….gewoon alles wordt omgezet in woorden.
Mijn Meester geniet, hij ziet hoe ik straal, hij geniet, luistert naar alle vragen, geniet en beantwoord glimlachend mijn nieuwsgierigheid.

Wil je het zien vraagt hij vervolgens, wil je zien hoe je eruit ziet met je borsten opgebonden………..natuurlijk wil ik dat zien en ik schiet overeind en loop naar de grote spiegel in mijn slaapkamer. Ik bekijk mezelf van alle kanten, draai wel 3 keer in de ronde en denk alleen maar hoe adembenemend en opwindend mooi ik het (en mezelf) zo vindt.

Ik ga terug naar de woonkamer en kruip op mijn plekje aan de voeten van mijn Meester………..ik ben zo blij en tracht dit op mijn aanhankelijke, onderdanige wijze aan hem kenbaar te maken…………mijn manier om hem te laten zien hoe dankbaar en zielsgelukkig hij mij heeft gemaakt en hij streelt en trekt zachtjes aan mijn haar.

Ons samenzijn is nog niet ten einde, onze lusten, ons verlangen nog niet bevredigd.

Uiteindelijk ervaar ik op bed in de slaapkamer, gebonden, uitgestrekt liggend op mijn rug, met mijn benen wijd -me op die manier aanbiedend aan- nogmaals mijn Meester en zijn zweep.
En deze keer niet alleen zacht strelend, zacht slaand………..nee zelfs hard op mijn borsten en mijn kut en in plaats dat ik het gevoel heb en aangeef dat het genoeg is blijf ik mezelf alleen maar aanbieden, breng me bekken en me kut naar iedere klap meer en hoger richting mijn Meester en laat hem weten dat ik helemaal de zijne ben en hij aub kan doen wat hij wil, hoe hij het wil en zolang hij wil, als ik maar dat gevoel en die roes mag blijven ervaren.

Geruime tijd later, lekker knus en gezellig samen in bed, neem ik de zweep voor het eerst in mijn handen en bekijk hem uitgebreid. Zwart, leer met twaalf stroken en het handvat is een dildo. Nu weer helderder van geest en lijf vind ik hem mooi maar tegelijkertijd boezemt hij mij ook een soort angst, schrik……nee……respect in en ik leg hem uiteindelijk met ontzag naast mijn Meester terug op het bed.

Terwijl we zo nog een tijdje liggen en zitten na te kletsen bedenk ik in eens………………
Die fles water!!!!!!!!!!!........het koude water !!!!!!!!!
Ik kijk mijn Meester aan en vraag hem…………waarvoor was nou die fles water Meester, je hebt er zelfs niet eens van gedronken!....................mijn Meester glimlacht en zegt………….
Wat denk je nou zelf lief subje van me?!

Hemel denk ik…………..wat is mijn Meester toch een Meester met Messing with my Mind!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home