Thursday, May 26, 2005

Is dit het definitieve Einde?

Uit de gedichten kun je het wel een beetje opmaken. Mijn D/s relatie met M staat op de tocht of hangt op de klifrand.

Gisteren 25 mei 2005 naar bijna 7 1/2 uur telefonisch contact viel ik over de rand van de afgrond.............precies om 18.17 uur sprak jij het - ten einde raad - het uit:

"Ik stop ermee".

En ik.....................huil, huil, huil, huil mis je verschrikkelijk en verlang zo ontzettend naar jou en..........hoop?!

Het is heel erg moeilijk hier nu op dit moment er over te schrijven maar de gedichten houden niet op zich in mijn hoofd te vormen dus probeer ik op die wijze ergens in dat diepe gat houvast te vinden.

gewoon simpel roos

2 Comments:

Blogger MisTique said...

Lieve roos,

Er zijn eigenlijk geen woorden voor, ik bedoel..niets is echt een troost. Ik lees je woorden en voel de pijn. Feitelijk kan ik weinig meer doen dan je zeggen dat als je behoefte hebt aan een schouder, een luisterend oor...ik er ben.

kus
MisTique

1:55 PM  
Anonymous Dryade said...

s_roos,

Jezus meid - dit doet pijn. Nu je jezelf gevonden hebt - nu je weet wie je bent - overkomt je dit. Als je erover praten wil ... je weet waar je zijn moet.

Liefs,
D.

3:59 AM  

Post a Comment

<< Home