Tuesday, May 10, 2005

Impact van een meeting!

Uiterlijk stilletjes en in mezelf gekeerd volgde ik mijn Meester naar de auto op weg naar huis.

Maar van binnen……………was het oorlog, storm & een razernij van emotie’s ……………tussen prettig, zalig, kick, aanvaarding & misselijkmakend, afschuw, huivering, afwijzing.
Ik stond in complete tweestrijd, voelde me heen en weer geslingerd en wist niet wat ik er mee moest.

Terwijl we naar huis reden begon mijn Meester rustig en kalm met me te praten – hij had al lang in de gaten hoe het met mij gesteld was – en dus moesten die emotie’s eruit.
Eerst weigerde ik om er echt over te praten, maar ik wist instinctief dat mijn Meester me niet met rust zou laten, hij liet me hier niet in hangen dus…………gooide ik alles achterelkaar eruit en dat was heftig, onverbloemd, recht voor zijn raap, ongenuanceerd van de hak op de tak en het het was absoluut niet………………….. subjes-achtig (grinzzz).

Toen de lading eruit was merkte ik dat ik kalmer werd en er rustiger over kon praten. Al die tijd liet mijn Meester me maar spuien en kletsen en gaf me – zonder woorden- het gevoel “het is goed, gooi het er maar uit” en dat was heel fijn.

Wat had me nu zo geraakt………………

Ik ben een op en top gevoels mens. Dit betekent dat ik mezelf niet alleen heel erg kan inleven in situatie’s en mensen, maar ook lijflijk gevoelens en emotie’s kan oppikken. Soms denk ik wel eens dat dat meer een last dan een kwaliteit is, want het kan dan heel hard bij je binnen komen en brengt dan even heftig je eigen emotie’s omhoog. Het is dan best moeilijk te bepalen wat en welke emotie nu echt bij jou hoort of wat van een ander is.

Daar ik er niet op berekend was op wat er daadwerkelijk zich zou gaan afspelen in de speelruimte bij de meeting……………en ik mezelf er niet voor afsloot, kwam alles heel erg hard bij mij binnen…….de spanking, de bondage’s, de zwepen, de klemmen, de spanning, angst, huiveringen en vooral de pijn…….. alles voelde zo real. De pijn daar had ik absoluut niets mee helemaal niets, verschrikkelijk vond ik dat gevoel!
Het kostte me heel veel moeite om overeind te blijven en na een half uur kon ik het niet meer aan, ik werd letterlijk misselijk en had het gevoel dat ik ieder moment door mijn knieen zou zakken.

Thuis aangekomen gebeurde het meest onverwachte en tegenstrijdige wat ik tot nu toe in mijn beleving van BDSM heb meegemaakt.
Juist hetgene wat mij het meeste had aangegrepen, hetgene waar ik absoluut niets mee had, wat ik absoluut niet wilde…..…………………………het was omgeslagen in een verlangen, als ik er aan dacht wondt het me enorm op en maakte me ontzettend geil.

Tijdens onze eigen (spel)beleving die nacht heeft mijn Meester mij voor het eerst pijn bezorgt. Ik werd door hem geslagen……op mijn borsten en op mijn kut………….en in plaats dat ik het afweerde, me afzette, bood ik mezelf alleen maar aan, smeekte mijn Meester om meer en harder want……de pijn ……het bracht me tot een extase die ik nog nooit eerder had ervaren.

Volgens mijn Meester heeft hij mij best hard geslagen, ben ik die nacht vele keren naelkaar klaargekomen en voor het eerste in mijn leven in een soort roes in geschoten ………………….. Subspace…………….dit was een zo mooie intense ervaring dat ik eigenlijk niet had terug willen keren en er wel in had willen blijven.

Ondanks dat mijn Meester mij inmiddels door en door kent, heb ik hem toch doen verbazen door de snelheid waarmee ik de switch heb gemaakt tussen totale absolute afwijzing van pijn (bij het zien ervan bij de meeting) naar de totale overgave en het heftig verlangen naar deze pijn……alles in een tijdsbestek van nog geen 4 uur.

Hoezo ik hou niet van pijn..........ik wist gewoon niet wat ik miste………. En nu ik het heb ervaren……………verlang ik na de pijn met heel mijn wezen steeds weer opnieuw!

3 Comments:

Anonymous Dryade said...

s_roos,
Wat een ervaring - zeg maar openbaring.
Ik krijg er steeds kippevel van.
D.

3:47 AM  
Anonymous Meester Ike said...

Ik ben getuige geweest van mijn sub's eerste subspace-ervaring. het was voor ons beiden heel speciaal.

10:43 AM  
Anonymous Meester Ike said...

Ik ben getuige geweest van mijn sub's eerste subspace-ervaring. Het was voor ons beiden heel speciaal.

10:44 AM  

Post a Comment

<< Home