Thursday, May 19, 2005

Gedicht Vooroordeel - oordeel - Veroordelen

Naar aanleidng van een topic en discussie op een forum over sex en de wet, en met name BDSM en de wet ontstond spontaan dit gedicht.


He jij daar, waar ga je naar toe?

He jij daar, je kijkt zo moe!

He jij daar, wil even met je praten.

He jij daar, hou je al een tijdje in de gaten!

He jij daar, zie vaak striemen en een blauwe plek?

He jij daar , wie slaat jou, wie is die gek?

He jij daar, je moet dat echt niet pikken!

He jij daar, ga toch naar de flikken.

Plosteling sta ik voor haar stil,
kijk haar vragend aan wat ze nu eigenlijk wil.
Denk zal ik het zeggen,
haar vertellen en het uitleggen.
Ben je mal, het maakt toch geen bal uit,
en vervolgens neem ik mijn besluit.

He jij daar, wil je echt weten wie het heeft gedaan.

He jij daar, gebruik dan eerst eens gewoon mijn naam.

He jij daar, dat doet mijn lieve Meester, mijn vriend.

He jij daar, ik vind het heerlijk en had het niet eens verdient!!!!!


roos
19-05-2005



0 Comments:

Post a Comment

<< Home