Thursday, May 12, 2005

Gedicht voor mijn zweep

“Haat & liefde”


Ik moet je niet, ik mag je niet, ik wil je niet, zelfs gewoon niet eens zien,
niet in het klein, nog in het groot, niet met zes en ook zeker niet met tien.

Van welk materiaal je bent, rubber of leer interesseert me geen fluit,
gewoon niet, niet met mij, kies er maar een ander voor uit.

En toch, ondanks mijn afwijzing & afkering van hoe je bent en wat je met me doet
besef ik simpel dat ik je nodig heb, dat ik je gewoon aanvaarden & voelen moet.

Zodra jou stroken zacht & hard mij overal op mijn lichaam zullen raken,
beginnen gevoelens van lust & opwinding ongeremd & heftig in mij te ontwaken.

Door jou, dank zij jou, wat jij met mij doet en wat jij mij geeft,
heb ik met jou steeds weer mijn ultieme gevoel van sub zijn beleefd.

Gelukkig, tevreden nog in een roes en achteraf bezien,
vraag ik mezelf ………….. …is dit nu haat of toch liefde misschien?!

roos

12-05-2005



0 Comments:

Post a Comment

<< Home