Sunday, May 29, 2005

Gedicht "Het Gevoel"

"Het Gevoel"

Honderdduizend vragen dolen door mijn hoofd,
waarom, waardoor …..… en toch, het gevoel raakt niet verdoofd.

Denkend, redenerend, zoekend, wat betekent dit,
keer ik toch steeds weer terug naar de plek waar het gevoel zit

Strijdend tussen geef nu op en laat ik nu gaan,
blijft onvoorwaardelijk en zo intens het gevoel maar doorgaan.

Ben ik dit, wat is dit, hemel wat gebeurt er met mij,
blijft steeds weer overheersen het gevoel en het maakt angstig & blij.

Wil ik dit, kan ik dit, waar brengt mij dit heen,
het gevoel, het is niet te negeren, houdt mij zelfs op de been.

Dubbel, tegendraads, gewoon alles staat op z’n kop,
en toch, het gaat niet weg, het gevoel in mij geeft het niet op.

Struisvogel, verstoppertje, ontkenning, wil ik niet loslaten, er niet aan
worden totaal overruled, weggevaagd en het gevoel is wat blijft bestaan

Ik Verlies de strijd, ontkracht mijn eigen verzet,
weliswaar wankel & langzaam, maar uiteindelijk besef ik HET.

Juist dit, de weg die wij de afgelopen maanden samen zijn gegaan,
is het resultaat van wie ik wil zijn en wat het met mij heeft gedaan.

Geleidelijk daalt over mij een serene rust,
daarin word ik me van het ondenkbare bewust.

Het onmogelijke gekeerd en geworden in de enige mogelijkheid,
simpel……. van jou zijn, in onvoorwaardelijke onderdanigheid.

niet de vragen, de antwoorden of conclusies kunnen dus uitdrukken wat ik bedoel,
maar mijn aanvaarding, acceptatie en totale overgave aan jou dat is het …HET (mijn) GEVOEL!

roos
29-05-2005

3 Comments:

Anonymous musi said...

Mooi. Knuffel!

12:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

Eerst ff zakelijk: op de 29e mei is je laatste post - kan ik mijn websitebezoekers alsnog naar je doorsturen, of worden ze binnenkort met een dode link geconfronteerd? Uiteindelijk is dit j/Jullie gezamenlijke logsite.

Ik ben 1 van de 3 webmasters van de nieuwe SexJobs.nl-familie en de enige die neus & nieuwsgierigheid heeft voor D/s-zaken. Ik voel me een soort van moreel verplicht om de betere sites te selecteren. En die van j/Jullie behoort daartoe. Mail mij voor meer info - mailto:sexmaster@sexjobs.nl

Dan ff persoonlijker - ik heb even gezocht - naar niets gevonden - naar de reden van jullie (op handen zijnde?) scheiding.

Wie de schoen past...
Ik bezit zo iemand zoals jij. Eigenlijk is zij onder mijn handen vandaan gegroeid; op mijn eigen terrein notabene! Ik blijf de Baas, maar besef day by day dat zij eigenlijk verder: is, wil en moet dan mijn uiterste grens als Baas van deze hoer... tot voor kort!

Schoorvoetend en beetje-bij-beetje leer ik nu van haar; ik Domineer haar iedere keer weer vanaf een voor haar bekende en voor mij maagdelijke plek. En it's worth it!

Succes jullie beiden.

Richie66

5:49 AM  
Anonymous Roos said...

Hoi Roos...

Ik heb net geconcentreerd je log gelezen, en dit is een van de weinige log's die me wat dat aangaat raakte.

Hoe is het nu met je? Ach meiske... ik wilde dat ik iets meer voor je kon doen als een berichtje op deze manier...

Liefs Roos

4:35 AM  

Post a Comment

<< Home