Thursday, May 19, 2005

De Kracht van mijn D/s relatie....2

"Stoppen met roken"

Stoppen met roken...................pffffffffffffffffffffffffff Gezien mijn gezondheid is stoppen met roken voor mij van essentieel belang maare vertel dat maar eens aan een rookster, die al sinds haar 13de jaar rookt (nu dus ruim 29 jaar ) en die de hoeveelheid inmiddels had opgevoerd tot bijna 2 pakjes (a 20 stuks sigaretten).

Nou ze verklaart je voor gek!!!!!!!!!!!

Afijn toch moest ik er aan geloven dus................in het ziekenhuis al gestart met Nortrilen..............joepie anti-depressiva.....euh toch maar niet dus! Vervolgens onder individuele gespreks begeleiding van het ziekenhuis met een verpleegkundige consulent longziekten.................heel duidelijk allemaal........mocht zelf stopdatum kiezen & ondersteunend pleisters gebruiken Niquitin Clear .........dan maar week voor de operatie in april (grinzzzzzzzzz kan ik lekker nog even doorroken & daarna de pleisters hoogste dosering 24mg. ).

13 april was de dag...............dus niet, na 3 dagen moeite en 2 nachten harstikke kirewiet van de pleisters (jaja logisch wie rookt er nou s'nachts )................rookte ik weer mijn 1ste sigaret en oh wat was hij lekker ! Mijn Meester, luisterde (na mijn klaagzang over hoe moeilijk het was), observeerde en..............dacht er het zijne van .

Twee keer liet hij vallen in een gesprek dat hij mij kon helpen van het roken af te komen. De eerste keer drong het niet echt tot me door, de tweede keer spraken we er uitgebreider over en vertelde ik hem dat als alle andere maatregelen niet zouden werken ik er dan wel op terug wilde komen (ergens voelde ik de bui nl al hangen) .
Ik probeerde het dus toch maar verder op mijn eigen(wijze) houtje en reduceerde het roken tot maximaal 5 sigaretten per dag maar dat liep al heel gauw weer op tot 10/15 stuks!!!!!!!

Dinsdag (voor de operatie) toen mijn Meester bij mij was, rookte hij bewust niet (om mij te steunen *kussss*) maar het gesprek erover bleef natuurlijk niet uit . Kortom hij ging op zoek na mijn pakje sigaretten en stak er een op.....................en ik, ik wilde ook........... Oke zei mijn Meester, hier zijn je sigaretten, als je nu een sigaret rookt eis ik dat je me maandag a.s. zult vragen om je te helpen met stoppen met roken dus besef goed wat je nu gaat doen en beslissen...................euh......ja Meester............en ik rookte met hem mee!!!!!!!

Maandag 25 april jl., tijdens ons telefoongesprek kwam mijn Meester er natuurlijk op terug "ik verwacht nog een vraag van je sub, zei hij" en ik vroeg hem me te helpen stoppen met roken. Nogmaals maakte hij mij heel duidelijk dat als hij zou merken dat ik zou roken (of het horen) de consequenties voor mij hard zouden zijn. (wat die zijn heeft hij in het midden gelaten maar ikzelf weet heel goed waar hij mij het hardste mee zal kunnen straffen en dat is iets wat ik absoluut niet wil) Hij verwachte onze afspraak schriftelijk bevestigt via mail. Kortom we leven nu op 1 mei en ik heb nog steeds niet gerookt!!!!! Het is zwaar, heel zwaar elke dag opnieuw vecht ik ermee maar......mijn Meester steunt me op alle mogelijke manieren en................het gaat me lukken!!!!!!!

Onderstaand mijn schriftelijke bevestiging aan mijn Meester die dag.

Heden, maandag 25 april 2005, om 12.04 uur heb ik, sub roos, mijn Meester M telefonisch verzocht mij aub te willen helpen bij het stoppen met roken omdat ik me bewust ben dat ik dit niet alleen kan en de hulp van mijn Meester daarbij heel hard nodig heb.

Mijn Meester, is bereid en zo lief aan mijn verzoek te voldoen, waarvoor ik hem oprecht dankbaar ben, en heeft mij met ingang van bovenstaande datum een tijdstip dan ook het roken absoluut, volledig en met directe ingang verboden.

Mocht mijn Meester op enigerlei wijze horen of er achter komen dat ik rook of gerookt heb dan zal hij mij daarvoor zware sanctie's en maatregelen opleggen, die ik in nederigste dank zal aanvaarden en accepteren.

Ik ben mij er bewust van dat dit enkel ten goede is van mijzelf en mijn gezondheid, maar meer nog van het feit dat mocht ik mijn belofte aan mijn Meester niet nakomen ik zijn inzet en energie niet op waarde in schat, hem bedrieg en het niet waardig ben zijn sub te zijn.

Ik beloof hierbij mijzelf ten volle in te zetten, eerlijk en oprecht te zijn.

Nogmaals dank je wel lieve Meester.

Je sub roos x

0 Comments:

Post a Comment

<< Home