Tuesday, April 05, 2005

Voor mijn Meester.........10 weken

A.s. zondag 10 april 2005 kennen wij elkaar precies 10 weken!!!!

10 weken die zo intens, zo heftig, zo drastisch, zo mooi en zooooo gelukkig zijn geweest;
10 weken waarin ik door diepe dalen en over hoge bergen ben gegaan;
10 weken waarbij ik het uiteindelijke geluk een beetje heb mogen proeven;
10 weken die ik nooit meer zal vergeten, nog zal kunnen wissen
want
in 10 weken ben ik nu al een totaal andere vrouw geworden en het mooiste is dat ik weet
dat ik er nog lang niet ben dat er nog veeeeeeeel meer dan 10 weken zullen volgen.

Lieve Meester, dank je wel voor deze 10 weken waarin je geduld, je begrip, je aandacht, je troost, je kracht, je leiding, je opdrachten, je lessen me eindelijk hebben laten zien wie ik kan
zijn/ben en ik weet van wie en bij wie ik thuis wil komen, wil zijn en wil horen
nl. bij en van jouw!

je subje roos xxx

2 Comments:

Anonymous goudstof said...

hoi, kwam via via en weer via even aangewaaid en heb je mooie woorden gelezen!

1:24 PM  
Blogger Ukske said...

Ik ben hier via zoeken naar iets op jou blog gekomen ... echt prachtig geschreven allemaal ... ik ben een beginnende slet dus ga ik hier nog met meer tijd terug komen lezen ....
liefs ....

11:37 AM  

Post a Comment

<< Home