Monday, April 04, 2005

Verliefd............................op?

Dinsdag 22 februari 2005

M komt, M komt zingt het door mijn hoofd en mijn lijf! Dit wordt de eerste keer dat M en ik samen zullen zijn nadat we de regels hebben vastgesteld.........spannend.

16.30 uur de bel gaat en met een lijf vol spanning en verwachting open ik de beneden deur van de flat........2 minuten, 1 12/ minuut, 1 minuut (ik hoor zijn voetstappen op de laatste treden) triiiiiiiing.

Terwijl ik de deur open doe golft er een vlaag van verlangen door mij heen................maar houd je in meissie denk ik gelijk en..........de regels. Ik stap achteruit en laat M binnen begroet hem netjes. Hij hangt zijn jas op en legt een plastic tas op de grond bij de kapstok en loopt vervolgens achter mij de kamer in.
Kopje koffie zou lekker zijn hoor ik M zeggen en ik begeef me gelijk naar de keuken.

Toch ben ik nog wel een beetje zenuwachtig merk ik aan mezelf en zachtjes zeg ik in mezelf "komt goed meissie, heb vertrouwen, je weet de regels" en zowaar al een stukje rustiger loop ik met de koffie terug na de kamer.
M zit op de bank bekijkt mij terwijl hij rustig zijn koffie drinkt. Pffffffffff dat kijken, ik denk dat ik dat een van de moeilijkste dingen blijf vinden flitst het door me heen en ik wend me blik af.

Plotseling staat M op, loopt door de kamer, trekt een van de rieten eetstoelen onder de eetafel uit en draait deze naar het midden van de kamer (waar de meeste ruimte is). Hij neemt plaats en zegt "kom eens hier voor me zitten op je knieen". Zonder verder nadenken loop ik na hem toe en kniel voor hem op mijn knieen. Als ik je bij me roep wil ik in vervolg dat je zo voor me gaat zitten, zegt M, ik knik en spreek zachtjes "Ja Meester".
Ga eens in de gang die plastic tas halen! Ik sta op, loop de gang in en pak de plastic tas onder de kapstok. Terwijl ik terug loop merk ik een extra spanning................en nieuwsgierigheid.
Ik geef M de tas en kniel wederom voor hem neer. De extra spanning en de nieuwsgierigheid.........het toch niet weten doet me enigzins trillen.
Langzaam (in mijn beleving tergend langzaam) maakt M de plastic tas open en rommelt er in en dan legt hij een bud-plug in mijn handen. Ik voel kleur in me gezicht omhoog trekken, het is vreemd z'n ding zo in je handen en eigenlijk weet ik niet goed wat ik er mee moet. Tuurlijk weet ik wel wat daarvan de bedoeling is...........anale training.......... dit had ik min of meer verwacht, maar toch het is een raar ding.
Terwijl ik M bedank en de bud-plug bekijk en voel, haalt M nog iets uit de tas................een rood zijdenachtig masker. Hij neemt de bud-plug uit mijn handen en daarna zet hij mij het het masker op. Kun je nog iets zien? vraagt M. Eerlijkheid gebied mij om ja te zeggen maar automatisch sluit ik mijn ogen onder het masker en geef me over aan mijn andere zintuigen............reuk, gehoor.
Ik hoor hem weer in de plastic tas rommelen, iets openen en vervolgens hoor ik een klingend geluid, ik ken het geluid wel/niet maar ik weet niet zo goed waar ik het mee moet assoccieren.
Steek je armen eens uit, zegt M. Ik doe wat mij gezegt wordt en voel hoe hij iets om mijn pols heen legt en voel hoe hij het vast maakt...................................boeien!!!!!!
De boeien die hij mij ombindt zijn symbolisch................................mijn ver-/gebondenheid aan M. mijn eerste echte wezenlijke overgave aan M en het vervuld mij direct van een intens gelukkig en blij gevoel.........................ja ik wil van jou zijn.................ja ik ben van jouw!

En dat ik van M ben laat hij mij al heel gauw duidelijk voelen. Geblinddoekt, geboeit, gebiedt M mij op te staan, me handen op tafel te zetten en me kont achteruit te steken. Even laat hij mij zo staan en ik voel een trilling van spanning door mijn lijf heen gaan "wat nu?". Ik probeer te horen wat er achter mij gebeurt maar heb moeite me echt te concentreren door de spanning...................plotseling toch nog totaal onverwacht steekt M een paar vingers diep in me kut en direct geef ik me over aan het enorme geile gevoel wat dit teweeg brengt. Net zo plotseling trekt hij zijn vingers terug en laat mij wederom staan................de spanning en geiligheid jaagd door me lijf en nog steeds lukt het me niet om te horen wat M nu precies achter mij staat te doen.........................kijk je alleen maar, geniet je van mij zoals ik daar sta trillend, wachtend vol spanning en zo geil, wat ga je nu doen? dat zijn de gedachten die me beheersen en verder kom ik eigenlijk niet.
En ineens voel ik hoe M zijn harde stijve pik totaal in een keer in me kut steekt en me hard begint te neuken en ik...........................sla haast voorover op tafel omdat ik gewoon bijna niet meer op mijn benen kan staan van alle sensationele gevoelens en emoties die dit teweeg brengt en ik heb het gevoel dat er ieder moment een explosief orgasme in mij los zal barsten en geef me totaal over aan mijn lijf maar...................M weet wat hij doet en trekt zonder pardon zich terug en ik.......ik kom weer op aarde, hard en onbevredigd en alleen maar nog meer verlangend!

M stopt zijn pik weer in zijn broek en neemt me mee na de slaapkamer. Op bed geeft hij mij de opdracht hem te pijpen en dat neemt de zenuwachtige spanning weg maar brengt de andere spanning ................ mijn geiligheid.............. in alle hevigheid wederom omhoog, ik voel hoe me kut natter en natter wordt en ik........geniet voorbij intens van die harde stijve pik van mijn Meester.
Ga liggen! M controleert hoe nat ik ben en begint me te vingeren wat me nog geiler maakt dan ik al ben, draai je kont na me toe zegt M plotseling, ik gehoorzaam hem gelijk en heel langzaam en behoedzaam voel ik hem de bud-plug tegen me anus aanduwen, zachtjes, geduldig en langzaam heel langzaam - terwijl hij mij ondertussen blijft vingeren- duwt hij de bud-plug in me anus.
Dit is een enorme sensatie en maakt me mega geil. Niks pijn, niks angst alleen maar een allesoverheersend zalig gevoel en ik kan er geen genoeg van krijgen en duw ten teken daarvan me kont alleen maar meer naar M toe, ik wil het meer en meer. En terwijl M de plug zachtjes op en neer beweegt vingert hij mij tegelijk naar een enorm intens orgasme zo heftig en zo diep...........maar het kan nog dieper want ook al ben ik klaargekomen M stopt niet me klit en me kut verder met zijn vingers te bewerken en ook de plug blijft.
Hij brengt me over een grens -de grens van na een orgasme in elkaar kruipen- en hoe graag ik dat ook zou willen, nog meer wil ik eigenlijk dat hij doorgaat...................het tweede orgasme is nog heftiger dan het eerste en ik..................................zweef weg!
Terwijl ik in een roes zit - het gevoel van tussen hemel en aarde- hoor ik M plotseling zeggen "pak je viberator" totaal de weg kwijt, half struikelend en mompelend "ik weet niet waar die is" vind ik al tastend en zoekend ( gewoon in de kast waar hij altijd ligt) mijn viberator. Ik pak hem en geef hem aan M terwijl ikzelf weer op bed ga liggen omdat staan bijna onmogelijk is.
M draait me op mijn buik en begint direct vol en hard de viberator in me kut te duwen. In de roes niet wetend of ik het nu fijn of niet fijn vindt begint mijn lichaam te reageren waardoor M alleen maar harder en sneller de viberator in en uit me kut beweegt. Plotseling voel ik een golf van emoties en pijn omhoog komen, zo heftig dat ik kreunend reageer van auw, auw en begin te huilen, totaal onverwacht, oncontroleerbaar. Heftig schokkend en huilend trekt M me na zich toe, in zijn armen en begint me op een hele lieve zachte manier te troosten en te strelen............het is goed subje zegt hij, laat het er maar uit komen.
Ik ben "gebroken" .............doorgebroken...........door weer een grens. Weer een stapje dichter na totale overgave en terwijl ik in zijn armen lig te snikken voel ik mezelf een klein meisje worden en zo ontzettend gelukkig!

Als ik gekalmeerd en rustig weer mezelf ben krijg ik wederom de opdracht mijn Meester goed en lekker te pijpen.............en dat doe ik...................heel graag................... vol overgave ................ want hij heeft mij gelukkig gemaakt en nu is het mijn beurt hem daarvoor te bedanken met alles wat ik heb totdat hij klaarkomt en ook dat maakt mij wederom erg gelukkig!

Nadien, als we samen weer in de kamer zitten, samen genieten van een kop koffie en een sigaret, samen praten komt het besef pas echt bij mij.............
Ik ben weer een stapje verder (grenzen zijn verlegt), een ervaring rijker (was ik in een soort subspace?!) en.................................ik ben verliefd ! ........................niet op mijn Meester maar op mijn boeien die een concreet, wezenlijk en het bewijs zijn voor mijn eerste echte overgave en gebondenheid aan mijn Meester.

S'avonds later, als M al een tijdje vertrokken is en ik eindelijk besluit om te gaan douchen merk ik pas hoe verliefd ik ben op mijn boeien want het kost me heel veel moeite om ze af te doen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home