Sunday, March 06, 2005

****TIP**** Ontmoediging

Dat het groeien in een BDSM relatie niet altijd even makkelijk is kun je je voorstellen of heb je al gemerkt. Het gaat samen met veel meer dan alleen met de gewone emotie's en normale seksuele gevoelens.
Dat daardoor een spel, een afspraak niet loopt zoals jij/jullie hadden verwacht, sterker nog het meer op een gewone vrijpartij lijkt is daarbij dan ook niet vreemd.................eigenlijk normaal.

Als je onderstaand verhaal gelezen hebt zul je precies weten wat ik hiermee bedoel.

Maar................blijf praten, geef niet direct op en vooral..............................raak niet ontmoedigd!!!!

Twee hele mooie uitspraken die ik ken wil ik je hierbij aanreiken:
"Je geest is sneller dan je gevoel. Geef je gevoelens de tijd en de ruimte die ze nodig hebben."
"Ik vertrouw op het proces waar ik in zit. Ik probeer geen uitkomst te forceren."

1 Comments:

Blogger Rick S. said...

Roos,

Ik lees je belevenissen met bewondering .. en dank dat je het met ons wilt delen!

Het gevoel van bevrijding, van verovering, van delen ..

M is alles voor je, dat is heel mooi, maar let er op dat je in de eerste plaats Alles voor jezelf bent, dan gaat de Rest vanzelf.

"Be yourself like in your wildest dreams - and live your life to the fullest!"

Rick S.

(Until we meet - and beyond ..)

6:50 AM  

Post a Comment

<< Home