Tuesday, March 15, 2005

Regels...............MIJN HOUVAST

Nadat M was vertrokken (wat goed was voor ons beiden) en ik een beetje tot mezelf kwam, begon het grote malen in mijn hoofd. Ondanks dat M me al had duidelijk gemaakt dat het niet aan mij lag maar het zijn verantwoording was dat onze afspraak anders gelopen was dan we gepland hadden -omdat ik nu eenmaal gewoon niet kon weten wat er van mij verwacht werd- bleef ik mezelf de schuld geven………………….................in mijn beleving had ik gewoon gefaald!

Op dat moment kwam er eigenlijk een aangeleerde eigenschap van mij boven. Heel mijn leven werden er verwachtingen aan mij gesteld die ik heel serieus nam en waar ik me uiterste best voor deed om aan te voldoen. Ondanks dat ik in die situatie’s alles van mezelf gaf, me uiterste best deed en mezelf soms totaal wegcijferde, kwam ik dan toch vaak tot de conclusie dat ik had gefaald, hoe hard ik ook me best had gedaan. Hiermee omgaan is iets wat een enorme druk en stress op je legt en waardoor je jezelf iedere keer weer meer over je eigen grenzen heen probeert te duwen soms zelfs zo ver dat het ongezond voor je kan worden. En uiteindelijk raak je doodmoe en opgebrand.

Precies dat was wat ik nu niet meer wilde. Precies dat had ik met mezelf afgesproken zou nooit meer gebeuren…………………….en nu……………………….gebeurde het me verdomme weer!

En deze keer voelde het als dubbel falen………….niet alleen falen tov een ander (hem teleurstellen) maar daarnaast ook nog eens falen tov mijzelf (belofte aan mezelf niet na komen) en het maakte me zo ontzettend verdrietig.

De volgende dag toen M en ik contact metelkaar hadden voelde hij dit verdriet en de teleurstelling direct aan. Met veel geduld, aandacht, troost zorgde hij ervoor dat ik me gevoel totaal uitspraak en uithuilde. Hij legde me voor de zoveelste keer uit dat ik niet mezelf de schuld moest geven, ik had hem niet teleurgesteld, ik had niet gefaald waarom ook………niemand niemand kon van mij verwachten dat ik zou weten hoe me te gedragen of wat ik moest doen in een BDSM relatie die ik voor de allereerste keer in mijn leven beleefde. Ik mocht van hem niet zo hard voor mijzelf zijn.

Daarna zijn we lang en uitgebreid gaan praten hoe en wat we samen konden doen om mij te helpen en dat resulteerde in een stuk wat M mij gelijk de volgende dag mailde.

Het lijken zo op het eerste gezicht alleen maar regels, een soort overeenkomst, doch voor mij zijn ze veeeeeeel meer…………………mijn houvast, mijn steun bij mijn wankele stappen in de BDSM wereld en hoe gek het ook mag klinken ook in mijn dagelijkse leven.




BASISREGELS VOOR DE HOER VAN M.*
VOOR ONTMOETINGEN + ENKELE SPECIALE OMSTANDIGHEDEN

M.: Meester
s.: sub, slet

s. heeft als hoogste doelen het dienen van M., het verhogen van zijn seksueel genot, door Hem gebruikt te worden naar Zijn believen en Hem haar te laten leiden.
s. stelt zich, in het volle vertrouwen van M.’s redelijkheid en gevoel voor discretie en Zijn begrip voor haar ontwikkelingsstadium, ten doel aan al Zijn wensen en eisen te voldoen.
s. stelt haar lichaam en haar wil alsdan ter beschikking van M. die haar behandelt naar Zijn wensen, verlangens en inzichten.
s. is altijd geil en nat.
s. kan bij iedere ontmoeting door M. worden gecontroleerd op alle regels. Daartoe stelt zij zich desgewenst als volgt op: Wijdbeens met de handen steunend tegen de muur en haar kont naar achteren stekend.
s. draagt in het bijzijn van M. alleen een kort rokje, tenzij andere instructies worden gegeven.
s. heeft altijd een geheel geschoren en glad kutje, geschoren benen en oksels.
s. heeft altijd een schone anus.
s. raakt M. slechts aan als zij daarvoor toestemming krijgt.
s. staat altijd met de voeten minimaal 20 centimeter uiteen.
s. zit altijd met de knieën minimaal 20 centimeter uiteen.
s. zit in principe zo dat M. altijd zicht heeft op haar kutje als de omstandigheden dat toelaten.
s. voert M.’s opdrachten stipt en zonder aarzelen uit..
s. heeft geen bezwaar tegen gebruik van de volgende hulpmiddelen/speeltjes: vibrators, dildo’s, verschillende vormen van boeien, bindmiddelen en tape, blinddoeken, plugs en alle andere zaken die geen pijn veroorzaken, genotverhogend werken en/of in M.’s ogen nodig zijn voor de training van s.
s. zal zich onder controle van M. aan derden ter beschikking stellen als M. dit wenst. Dit met volledige inzet en zonder enige terughoudendheid en dus totale bruikbaarheid.
s. mag altijd een situatie beëindigen door het woord STOP te zeggen.
s. mag de situatie laten aanpassen door het woord WACHT te zeggen. Na het uitspreken van dit woord volgt overleg binnen de bestaande situatie.
s. mag om meer vragen door het woord MEER te zeggen.
s. ontleent geen rechten aan het zeggen van het woord MEER.
s. komt alleen klaar in opdracht, of na toestemming van M.
Deze regels worden naar inzicht van M. in de loop van de tijd uitgebreid en/of aangepast.
Alle regels kunnen voortdurend door M. aan een situatie worden aangepast. Mondelinge aanwijzingen gaan altijd boven geschreven regels. Dit geldt niet voor de regels 16 en 17.


DOELSTELLINGEN OP KORTE TERMIJN.

s. zet zich er volledig voor in M. te leren pijpen en laten klaarkomen naar Zijn wensen.
Daar s. het kostbare zaad van M. niet doorslikt, zal zij Zijn sperma uit haar mond op haar lichaam laten vloeien en het over haar borsten uitsmeren en daar laten zitten totdat ze het via een douche kan en mag verwijderen.
s. heeft het verlangen zich laten trainen in het anaal gebruikt worden.
s. zorgt ervoor dat zij de benodigde maatregelen neemt dat M. zich zonder bezwaren aan haar anale training kan wijden als hij daartoe beslist. (zie ook basisregel 8)
s. verlangt ernaar vaginaal gevuld te kunnen worden naar M.’s wensen. Daartoe krijgt zij training en oefeningen.
s. oefent in het alleen spreken als haar iets wordt gevraagd, het leren vragen van toestemming voor activiteiten en bezigheden in het bijzijn van M. en het kunnen kijken en staan op een trotse maar nederige wijze en toont M. haar vooruitgang.
s. onderzoekt doorlopend haar sub gevoelens en haar wensen op het terrein van BDSM, vooral in relatie tot de genotverhogende middelen strokenzweep en klemmetjes (tepels, klit en schaamlippen) en rapporteert daarover schriftelijk naar M. Uitgangspunt mag zijn dat geen sprake zal kunnen zijn van echte pijn maar alleen een milde prikkeling die louter gericht is op verhogen van de gevoeligheid van het lichaam en het genot.
s. onderzoekt doorlopend haar gevoelens met het oog op M.’s mogelijke wens haar door anderen te laten gebruiken en rapporteert daarover schriftelijk naar M.
s. beijvert zich in contact te komen met andere subs en sletten om bij hen steun en kameraadschap te kunnen vinden en meer vertrouwd te raken met alle facetten van BDSM in het algemeen en onderdanigheid in het bijzonder.
s. besteedt voldoende aandacht aan haar weblog.


ONVERVREEMBARE RECHTEN VAN S.
VOORZOVER NIET GENOEMD IN DE EERDER GESTELDE REGELS

s. is in de eerste plaats een zelfstandige en onafhankelijke vrouw en verdient en ontvangt derhalve altijd het respect van M.
s. mag bij ieder lichamelijk ongemak (en m.n. tijdens de menstruatie) aanpassingen verzoeken aan haar behandeling en hierin zal door M. worden toegestemd.
s. heeft altijd het recht op uitleg en een gelijkwaardig gesprek na afloop van een situatie en als zij en M. niet bijeen zijn. Zowel via de chat als de telefoon als via de mail. Ook kunnen altijd ontmoetingen worden afgesproken op basis van gelijkwaardigheid.
s. geeft zelf aan wanneer zij geestelijk of lichamelijk niet in staat is haar rol (volledig) te vervullen en M. zal hiermede altijd rekening houden en haar wensen eerbiedigen.
s. heeft het recht te weten en er op te kunnen vertrouwen dat zij nimmer in verlegenheid zal worden gebracht, bijv. bij bekenden, vrienden, familie of haar leefomgeving in de meest ruime zin van het woord.

*Niettegenstaande alles dat in de regels en doelstellingen staat geschreven en ongeacht hetgeen staat vermeld onder de onvervreemdbare rechten van s. zal M. er uit eigen wens en wil voor zorgdragen dat het evenwicht in de relatie blijft bestaan en s. niet het gevoel kan ontwikkelen dat zij door M. alleen wordt gezien en benadert als hoer, slet en sub.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

moet controleren:)

5:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ohhh lekker, zou ook wel graag opgeleid worden als hoertje ohhh lekker sexy gewillig hoertje gewillighoertje@live.nl

12:21 AM  
Anonymous Anonymous said...

Bedankt voor een kijkje in je leven als sub in opleiding. Ik herken me in jou verhaal en raak er door geemotioneerd.

8:00 AM  

Post a Comment

<< Home