Thursday, March 03, 2005

De ontmoeting...................

Rijdend in mijn autootje op weg naar het Station naar mijn 1e live ontmoeting met M ben ik me bewust van alle emoties en gevoelens die door mij heen gaan, houd ik dialogen met mezelf of dit nu wel kan wat ik doe, waar ik mee bezig ben………..zelfs ben ik wel normaal!

Aangekomen bij het station, ga ik op zoek na een “niet betaalde” parkeerplaats want of ik ben zo weer terug en thuis of……. Afijn, ik besluit te stoppen met denken en me volledig aan me gevoelens maar ook aan me intuïtie over te geven. Parkeer de auto op het meest krakkemikkige parkeerterrein bij het station en begeef me richting station………………allo allo juffrouw! Ik draai me om en zie een oudere dame zwaaiend op me afkomen………shit waarom nu? In een fractie van een seconde besefte ik dat dit, deze dame, de eerste persoon was die mij in mijn staat van zijn, qua kleding, qua uiterlijk, qua gevoel zou zien, waarnemen, met me spreken en dat bracht wederom een golf van spanning en emoties teweeg.

Haar man stond in hun auto op de parkeerplaats en durfde niet tussen mijn en een andere geparkeerde auto door het rijden uit angst dat hij er tegen aan zou botsen. In me zelf moest ik er wel om lachen, ja hoor heb ik weer. Ik liep met de dame mee en verplaatste mijn auto enkele meters onder de dankbetuigingen van haar en haar man en dus…………………geen rare gezichten, opmerkingen……………..ze hadden niets maar ook werkelijk niets in de gaten
ik was (voor hun) gewoon normaal!

Deze gebeurtenis nam eigenlijk mijn laatste stukje twijfel weg en natuurlijk kon ik altijd nog niet instappen en nee tegen M zeggen! En trotser en zekerder dan 10 minuten voordien liep ik wedrom richting het station.

Aangekomen op de plek der verwachting, bleek ik toch wel vroeg te zijn en besloot eens te gaan kijken of dat oudere stel nu echt een goede graatmeter was of dat er misschien toch mensen zouden zijn die…….iets………aan mij zouden zien. Ik wandelde op mijn gemakje de stationshal in, kocht een pakje sigaretten, kocht een kaart, schreef er zelfs aan de balie een zeer pikante tekst op maar……………………….er gebeurde niets (niets vreemds).

Rustig liep ik weer terug en hield stil bij de standplaats voor treintaxi’s en toen……………
Me hart sloeg geloof ik 3 slagen over of te gelijk. M had wel gezegt wat voor een auto hij reed maar wat dat betreft ligt daar nou niet zo mijn interesse tevens was het heel druk op het station en toch…………….ondanks dat, wist ik feilloos dat M net was aangekomen.
Ik bleef staan waar ik stond in afwachting wat er nu zou gebeuren, zou hij uitstappen…..?
Ik schrok van mijn mobiel die ineens rinkelde, Hallo…………met M, was het antwoord. Euh ja je bent er al hè? Ja hoezo, euh ik geloof dat ik weet wie je bent. Oh, was zijn reactie, nou dan kom maar deze kant oplopen en hij hing pradoes op. Ja, dat had ik mooi voor elkaar en als ik nu de verkeerde deur van een auto optrek flitste het door me heen. Ach wat, ik rechte mijn schouders en begon richting de wagen van M te lopen. Terwijl ik liep voelde ik de spanning door me heen gieren, maar ook de opwinding. Aangekomen bij de auto dacht in niet langer na, ik trok het portier open, zei hallo en plofte op de bijrijderstoel. M keek me onderzoekend, geamuseerd aan, pffffffff man kijk niet zo dacht ik want ik werd verlegen, M beviel me namelijk zeer en om mezelf af te leiden pakte ik de veiligheidsgordel, deed die resoluut om, draaide me naar hem toe en flapte er uit, zo klaar voor vertrek! De grijns op M’s gezicht werd nog breder en het zweet brak mij uit. Nee hoor zei hij doodkalm, ik had van alles verwacht maar niet………………..ik geloof dat ik nog wat moet controleren zei M rustig en terwijl hij dat zei, gleed zijn hand zachtjes over mijn been naar boven onder mijn rok en raakte me teder tussen mijn benen aan. Op dat moment dacht ik dat ik door de stoel heen zou zakken en zeker niet van angst maar van een explosie van spanning en geiligheid. Even zo beheerst trok M zijn hand weer weg en zei, mooi. Hij startte de auto een begon richting Arnhem te rijden. En ik….ik zat totaal in de war naast hem en voelde zijn hand nog. Geleidelijk aan ontspande ik en raakte ik meer op mijn gemak. En nadat ik hem van de zijkant eens goed geobserveerd had, en het met mezelf eens was dat ik vertrouwde en dit wilde doorzetten, legde ik de door mij impulsief gekochte kaart op het station, voor hem op het dashboard. Terwijl hij reed wilde hij de kaart openen, maar ik hield hem tegen en zei, straks. Daarna werd ik zelfs een klein beetje uitdagender, door zo te gaan zitten dat M mijn benen met gekante kousen goed kon zien en aanraken. En het had effect, op weg naar Arnhem gleed regelmatig even zijn hand over mijn benen, alleen over mijn benen zelfs daar genoot ik al intens van. Tijdens een stop bij een stoplicht kon M het toch niet nalaten de kaart uit zijn envelop te halen en te lezen. In een opwelling had ik die gekocht en de volgende tekst er op geschreven "nu ben ik echt jouw slet! liefs Roos". Eigenlijk begrijp ik nu achteraf pas dat hoe impulsief en in welke opwelling ik ook die kaart gekocht had, onbewust was het mijn sein van me willen overgeven aan M, iets wat M eigenlijk al wist voor het gebeurde.
Aangekomen in Arnhem zochten we een parkeergarage. Bijna op de bovenste verdieping was nog plek en M parkeerde. Ik deed mijn veiligheidsgordel af en wilde eigenlijk al uitstappen maar M hield me tegen en zijn hand gleed gelijk onder mijn rok en zijn vingers streelden me klitje. Ik raakte bijna buiten mezelf, het interesseerde me absoluut niet meer of iemand me kon zien, zou zien en wat die er van zou denken, ik gaf me helemaal over en reed mezelf op M’s vingers klaar.
Tijdens dat M zo bezig met me was, kon ook ik me handen niet meer beheersen en streelde door de stof van zijn pantalon zijn pik die zeer nadrukkelijk aanwezig was en super hard. Nadat ik enigszins bijgekomen was van mijn eigen orgasme, wilde ik dolgraag zijn naakte harde pik voelen, zowel met me handen als met me mond. M ritste zijn gulp open en ik nam zijn stijve en gezwollen pik eerst zachtjes in me handen en daarna in mijn mond en genoot ervan…………..plotseling duwde M me zachtjes van zich af en zei, kom we gaan de stad in, stopte zijn stijve pik weg en ritste zijn pantalon dicht en ik was te verbouwereerd om enig commentaar te leveren dus bleef me weinig over dan ook uit te stappen. Hij pakte me bij mijn hand en we liepen de parkeergarage uit alsof dit nooit gebeurt was. We liepen ontspannen, luchtig kletsend door de winkelstraten van Arnhem, gewoon normaal, gelijk aan zovele stellen en mensen alsof alles van het laatste uur alleen in mijn fantasie had bestaan! En het voelde oh zo normaal en vertouwt, zelfs het feit dat ik zonder slip liep was niet eens meer vreemd, het verhoogde wel de seksuele spanning tussen mij en M want af en toe kon hij het niet nalaten om tijdens het lopen me even lekker bij me billen te pakken en me er zo heel bewust van te maken.

Na een tijdje hadden zowel ik als M zin een lekkere warme kop koffie en we liepen een tentje ergens midden in Arnhem binnen. We hebben daar denk ik een dikke 2 uur doorgebracht pratende over van alles en nog wat in ons leven, behalve seks.
Tegen de tijd dat we honger kregen besloten we een leuk restaurant op te zoeken. We hebben heerlijk gegeten, gepraat, gelachen, heel ontspannen alsof we elkaar al heel lang kenden en soms heel subtiel kwam het onderwerp seks even aan de orde maar niet voor lang of uitgebreid.

Weer buiten, voldaan en tevreden van het heerlijke eten opperde M of ik het een goed idee vond op het station mijn auto op te halen en na mijn huis te gaan. Ik genoot van alles zo intens en ik was nog steeds zo ontzettend geil, dat ik er absoluut niet over na hoefde te denken en zei oké.

Afijn we zijn terug gereden, hebben mijn wagen opgehaald en gingen richting mijn huis. Op het moment, toen ik voor het eerst weer even alleen was in de beslotenheid van mijn eigen autootje , liet ik de middag en halve avond qua ervaringen op me inwerken. Misschien was het dom geweest, misschien had ik het nooit zo moeten afspreken, misschien……maar ondanks alle misschien’s overheerste er uiteindelijk alleen het gevoel van intens genot en de avond was nog niet voorbij!

Thuis aangekomen bood ik M iets te drinken aan, zoals een goede gastvrouw betaamt. M wilde wel een kop koffie, dus liep ik na de keuken.
Ik had in eerste instantie niet gemerkt dat M achter mij aan gekomen was en op het moment dat ik me dat bewust werd -hij stond achter me terwijl ik aan het aanrecht stond- voelde ik plotseling, zonder enige vorm van aankondiging, noch woorden dat M 2 vingers pardoes in mijn kutje stak. Ik dacht dat ik zou dubbelklappen. Net zo pardoes trok hij ze weer eruit en liet mij me gang gaan met de koffie.
Ik trilde over me hele lijf terwijl ik de koffie binnen bracht en voor hem neerzette. M was in de hoek van de bank gaan zitten en keek me doordringend aan. Doe je rok eens uit. Zonder er ook maar over na te denken, deed ik mijn wikkelrok af en daar stond ik voor hem, gekleed in mijn jasje, shirt, gekousde benen en pumps met mijn blote kutje. Hij trok me op de bank met de rug tegen zich aan en spreidde mijn benen en streelde me zacht. M had zo ontzettend goed in de gaten hoe ongelooflijk opgewonden en verlangend ik was. Vinger jezelf klaar hoorde ik hem zeggen en terwijl ik tegen hem aan lag met zijn armen om me heen gaf ik me helemaal over aan mezelf en mijn gevoel. Dit bracht niet alleen een geweldig orgasme teweeg maar ook een mega huilbui, zomaar volkomen uit het niets. Het enige wat M deed was zijn armen strakker om me heen en me vasthouden alsof ik een heel klein meisje was.
Door zijn warmte, zijn armen om me heen, kalmeerde ik en begon uit mezelf zonder enige drang, nog vraag of opdracht, M’s broek open te maken en zijn inmiddels harde en stijve pik vol totale overgave te pijpen. M weet heel goed wat hij het lekkerste vind en hoe hij het wil hebben -en al was het niet zo dat ik hem niet goed pijpte- begon hij mij instructies te geven hoe hij het graag wilde en hoe ik dat precies voor hem kon doen. Verbazing maar ook verwarring zijn op mijn gezicht te lezen geweest, doch M ging rustig door met instructie en uitleg dat het meer weg had van een les dan van een vrijpartij. Uiteindelijk kwam hij rustig en beheerst klaar.
Ik maakte een nieuwe kop koffie voor ons. En terwijl we onze koffie dronken en een sigaret rookten bespraken we alles wat er die dag gebeurt was. Ondanks het serieuze gesprek raakten we eigenlijk alle twee weer opgewonden. M stond op pakte me bij de hand, deed de rest van mijn kleren en die van hem zelf uit en nam mij mee naar mijn slaapkamer, hij vroeg alleen wil je geneukt worden en ik kon het alleen instemmend bevestigen. Hij deed een condoom om en terwijl hij me van achteren op zijn hondjes nam, vingerde hij me weer tot een orgasme. Toen ik klaargekomen was trok hij zich terug en ………………………….bleek het condoom geklapt. Heel even was er een soort anticlimax maar door ook hier rustig op te reageren, kwamen we tot de conclusie dat een kans op zwangerschap onmogelijk was.

Geruime tijd hebben we toen nog zitten napraten over alles en met name over ons zelf en onze gevoelens maar zoals altijd aan alle mooie avonden komt een eind. M en ik namen afscheid maar……………………………………… niet voor echt lang.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home