Saturday, February 26, 2005

Peace betekent....................

Mijn M gaf me dit webblog....................als houvast, steun, hulp bij mijn zoektocht naar wie ik nu eigenlijk echt ben en wil zijn, zodat ik naar 42 jaren zwervend, dwalend, zoekend uiteindelijk zal kunnen thuiskomen bij mijzelf en mijn gevoelens die zolang...........................opgesloten, weggeduwd en vergeten zijn geweest!

Peace..........de foto................de vrouw..................zij.................................dat ben ik als ik na mijn zoektocht thuiskom bij mijzelf!

Roos

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Zoals bij jou heeft een meester mij gevonden. Ik sta voor de beslissing om echt de grote stap te wagen. jouw blog heeft me geemotioneerd. Wat je beschrijft is zeer herkenbaar en ik denk dat ik zal beslissen ervor te gaan. hewt lijkt de enige weg waarin mijzelf kan zijn.

12:32 PM  

Post a Comment

<< Home