Sunday, February 27, 2005

En toen......................reageerde M.

Zoals al verteld had ik dus op een datingsite een behoorlijk degelijk advertentie geplaatst met de insteek vriendschap en wie weet meer. Bewust had ik er geen foto van mijzelf bij geplaatst en ook vermeld dat ik een oude pc had en niet in het bezit was van een digitale camera noch van een webcam. Waarom?............................iemand die zuiver vriendschap in gedachten heeft kijkt niet eerst na het uiterlijk, maar is in eerste instantie meer geïnteresseerd na wat de persoon achter het profiel te vertellen heeft en wie ze is en pas daarna hoe ze er uit ziet.

Op zondagavond 30 januari kreeg ik een reactie op mijn advertentie van Minnar kort maar krachtig luidde zijn reactie:
“Bekijk eens mijn profiel en als het je wat lijkt zie ik graag een berichtje van je terug”.

Dit betekende dat M mijn advertentie en profiel had gelezen en bekeken en hem dit wel moest aanspreken (zelfs zonder foto) en daardoor had besloten om mij een berichtje sturen. Het flitste wel een moment door mijn gedachten “waarom die uitnodiging om zijn profiel eerst maar eens te bekijken”.
Ik stond hier niet al te lang bij stil, klikte zijn profiel aan en begon te lezen.

Helaas weet ik zijn exacte advertentietekst niet meer maar het kwam op het navolgende neer.

M is single, 47 jaar, (dominant), zelfstandige, zit goed in zijn vel, in zijn leven is geen tijd en ruimte voor een permanente, vaste relatie (lees huisje beestje boompje relatie). Doch zoekt M wel een relatie met een leuke, vlotte spontane vrouw, die hij wil steunen en geven wat hij kan en met wie hij vooral ook gezelligheid en fijne spannende seksuele belevenissen kan hebben.

Wel ja……………..was mijn eerste reactie. Ben ik dan zelfs met mijn degelijke advertentie en mijn expliciet aan geven dat ik een vriendschap zoek, toch nog zo onduidelijk?! Aan de ene kant irritatie en wrevel aan de andere kant had zijn advertentie ook wel wat, hij was in ieder geval duidelijk over wat hij wilde. Niet achterom, geen mooi bla bla bla verhaal, niet ordinair of platvloers maar gewoon en vooral………………..duidelijk.

Ik klikte toch eerst nog de advertentie weg en surfte enige tijd wat op het internet, maar het bleef door mijn hoofd spoken. Met name omdat ik zelf eigenlijk steeds duidelijker kreeg dat een vaste relatie op dit moment niet (en misschien wel nooit meer) in mijn leven paste. Daarnaast kwam ook de herinnering boven van een minnaar uit het verleden waarmee ik van het begin af aan een puur seksuele relatie heb gehad die bijna een jaar duurde. Een prettige herinnering met fijne seks!
Daarnaast kon ik me -om de een of andere onverklaarbare wijze- niet aan de indruk onttrekken dat het M niet om eenmalige seks te doen was, er was meer…………………. Dat intrigeerde me en mijn natuurlijke nieuwsgierigheid was gewekt.

Op dat moment besloot ik M te antwoorden, daarbij in mijn achterhoofd dat ik eerst maar eens wilde uit vissen wat nu de bedoeling precies was en vooral………………………….hoe ik me daarbij voelde.


Diezelfde zondagavond en nacht zijn M en ik begonnen met chatten. Vanaf de algemene beleefdheden, de normale belangstelling voor elkaar belandden we eigenlijk al heel gauw bij het onderwerp seks en seksualiteit aan en binnen een mum van tijd bij die van ons zelf.
En daar wachtte mij mijn eerste verrassing…………………………………M was dominant!
Oké natuurlijk had ik dat in zijn advertentietekst gelezen (dominant) maar dacht ik daarbij gelijk aan dominant in relatie tot seks, nee………………absoluut niet.

Ondanks dat dit ons eerste Chat gesprek was, ondanks de dominantie van M in relatie met seks, voelde ik me goed en heel vertrouwt maar bovenal was er z’n onbestemd onderbuik gevoel in mij waardoor geen haar op mijn hoofd er maar over dacht gelijk dit contact te beëindigen. Sterker nog ik begon M het hemd van zijn lijf te vragen en dan vooral op het seksuele vlak, de dominantie daarbij……………..gewoon alles. Ik merkte verbazing maar ook een groeiende verwarring bij mijzelf en hield mezelf toen voor dat dat nu juist voortkwam uit mijn natuurlijke gezonde nieuwsgierigheid. Maar waarom voelde het dan zo prettig, zo fijn, zo lekker, zo warm zo…………..opwindend!

Maandag, dinsdag en woensdag was het contact tussen mij en M niet meer gewoon of regelmatig te noemen maar heel veel, heel intens, heel erg diep en ging verder dan dat ik ooit eerder had ervaren nog voor mogelijk had gehouden.
Wij hadden contact op alle mogelijke manieren van Chat, sms, tot telefoongesprekken en zelfs telefoonseks.

En ondanks dat mijn verwarring in mijzelf groeide en groeide wilde en kon ik dit en M op de een of andere idiote wijze niet loslaten en verlangde ik alleen maar naar meer, meer en meer.

M wist dit, voelde dit, begreep dit en hij gaf meer en meer en meer. Geen vraag bleef ontbeantwoord (ondanks dat ik misschien wel 3 keer op hetzelfde terug kwam), hij luisterde naar mij ongeacht wat ik hem vertelde, reikte dingen aan, gaf me ideeën, maakte fantasieën
los en vooral bespreekbaar……………………………..maar vroeg ook en eiste; antwoorden, delen van mijn gevoel, deed een beroep op mijn durf en lef maar bovenal………………….. gaf me de ruimte, de rust, het vertouwen en het geduld om voor het eerst te zijn en te laten zien wie ik was compleet met mijn emoties en verwarring. Hij pushte niet, loste niets op, vulde niets in maar liet mij mijn eigen weg hierin zoeken en vinden zodat ik altijd het gevoel zou hebben en houden dat alles wat ik zei en deed mijn keuze was en is die hij, M respecteert.

Na 96 uren vol (bijna) continue en heftig, intens contact en telefoonseks was het absoluut onvermijdelijk en onmogelijk om elkaar niet te willen zien, te ontmoeten en………………....…….!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home