Monday, February 28, 2005

1e Afspraak....................1e opdracht?!

Donderdag 3 februari 16.00 uur, Station.

Datum, tijd en plaats waren bepaald. E.e.a. had in eerste instantie nog al wat voeten in aarde. M en ik wonen nou niet direct bij elkaar in de buurt en ondanks dat M zeer mobiel is en vrij in zijn planning, heeft het ons toch nog een 15-tal minuten gekost alvorens we definitief de plaats en plek hadden bepaald. Maar onze afspraak stond en dat was nog het makkelijkste van alles ………zo bleek.

Wij hadden tijdens onze telefoongesprekken al meer gepraat over fantasieën, spanning en hoe je de spanning kon opvoeren met daarin natuurlijk ook mijn wakker geworden gevoelens van slet en hoer willen zijn en uiteraard M’s dominantie.

Die avond was de afspraak plannen uiteindelijk peace of cake, de afspraak invullen, het hoe en wat, qua kleding, qua gedrag bleek een heel ander verhaal. Niet voor M, hij wist wat hij wilde, maar voor mij want nu werd de theorie praktijk………………………werkelijkheid!

"Donderdag 3 februari om 16.00 uur, pik ik je op met de auto bij het station. Ik wil dat je gekleed bent in een kort rokje, met kousen en zonder een slipje aan. Ik zal dit controleren. Daarna rijden we na Arnhem en……………………..?"

Dit was het, ondanks dat het mede een gedeeltelijke fantasie van mij was (geen slipje aan) was alles nieuw, spannend, uitdagend en oh zo………………………….doodeng!

Hoe ik donderdagochtend ben doorgekomen, weet ik niet precies meer. Heftig raasde de spanning & opwinding door mijn lijf afgewisseld met 1001 vragen en dialogen tegen en met mijzelf, van uitdagend tot doodeng, van steenkoud tot bloedheet met daarbij een alles overheersende geilheid die ik absoluut nog nooit eerder in mijn leven had ervaren en ook op geen enkele wijze meer onder controle kon krijgen.

Rond 13.30 uur stapte ik onder de douche. In eerste instantie kalmeerde het stromende water over mijn lijf me, om vervolgens even zo vrolijk mijn spanning en geilheid op te zwepen tot bijna aan een hoogtepunt, vooral toen ik mijn kutje inspecteerde, -zodat ik er zeker van kon zijn dat het glad en lekker genoeg was voor M- kon ik de neiging om mezelf klaar te vingeren tot een orgasme niet weerstaan. Ik verwachtte dat dat de spanning wel iets zou laten afnemen, maar ik kwam bedrogen uit…………….het leek juist wel of het nog erger werd en op dat moment ervoer ik voor het eerst lijfelijk om me echt sletterig te voelen.

Ik liet het gevoel over en door me heen gaan en genoot er intens van.
Dit was ik, ik Roos die niet meer om haar verlangen heen kon nog wilde om voor en van iemand zijn slet en zijn hoer te worden.

Om 15.15 uur stond ik klaar, gekleed in een chique bruin pakje met een overslagrok welke met enkel 2 kleine knoopjes dichtzat en zeer toegankelijk was. Weliswaar niet echt een korte rok maar als ik ging zitten en de overslag in combinatie met de gladde stof zijn gang liet gaan, viel deze zo open dat je een mooie blik werd geboden op mijn benen gestoken in hold-up kousen met kanten rand tot bijna op mijn glad geschoren kutje. Daaronder droeg ik een transparant strak truitje dat mijn borsten mooi deed uitkomen en een paar pumps met een niet al te hoog hakje. In combinatie met mijn gekapte haar, mijn onopvallende make-up en gehuld in mijn lievelingsparfum een verzorgde jonge vrouw.

Een aantal maanden geleden had ik in bijzijn en op aandringen van een vriend een jas gekocht waarvan ik later dacht…………………..brrrr dit is niks voor mij veel te opvallend hoe heb ik het kunnen kopen, wat moet ik ermee!

Juist vandaag besloot ik deze jas aan te trekken…………………3/4 lang, knalrood, sky-leer, voorzien van een zilverkleurige lange ritssluiting (van boven naar beneden en omgekeerd te openen) met diverse zilverkleurige gespen en een centuur.
Ik besloot het centuur op mijn rug te binden en de lange ritssluiting van onder na boven tot ter hoogte van mijn bovenbenen op te laten staan, waardoor mijn overslagrok nog steeds goed open kon vallen. Ik zette mijn kraag iets op en liep na de spiegel voor een laatste blik op mijzelf.

Wauw……….wat ik toen zag was niet meer alleen een verzorgde jonge vrouw…….het was
een gewaagde vrouw met een erotische en sexy uitstraling…………… een hoer bereid zich te laten oppikken bij het station!

Tijdens de hele dag had zich een transformatie voltrokken, niet alleen qua uiterlijk maar vooral qua innerlijk. Zonder slipje aan, met een zeik nat kutje, barstend van verlangen, trots, uitdagend zonder enige schaamte of gene, weliswaar met een buik vol zenuwen, verliet ik die middag mijn huis, stapte in mijn auto op weg naar M om me voor het eerst van mijn leven totaal over te geven aan iemand, aan M, maar ook aan mijn gevoel om een slet en hoer te zijn!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home